צרכנות

הספה התמלאה כתמים? יש פתרון ניקוי מעולה

צילום:freepik

שוב כתמים על הספה בסלון, כמה פעמים כבר אמרתם לקטנטנים להיזהר שלא ללכלך את הריפוד?! עוד כמה ימים כאלה ולספה בסלון בטח יהיה טעם של במבה או של קרמבו מהשבוע שעבר. זה המצב בזמן האחרון, מה לעשות, כולם נמצאים הרבה יותר שעות בבית והספות מעידות על זה לא בגאווה גדולה. אז זהו, שדווקא כן יש מה לעשות עם זה: מומחי הניקיון יכולים לעזור לכם. לא שצריך מי יודע איזה תואר דוקטורט בניקוי ספות, אבל אין ספק שאיש מקצוע עם ציוד מתקדם יוכל להיפטר מהלכלוך הרבה יותר ביעילות ושאחרי ניקוי מקצועי של הספה היא תיראה כמו חדשה ולא כמו ספה שרק העבירו עליה ניגוב ככה 'בקטנה'.

מגיע לכם ליהנות על הספה בסלון

הספה בסלון היא מרכז הבית, לא משנה אם יש לכם ספה אחת ענקית בחצי גורן או הרכב של ספה בת שני מושבים פלוס ספה בת שלושה מושבים שסוגרת לכם 'סט' מפואר מקטיפה או מבד או מעור או מדמוי-עור. מומחי הניקיון יכולים לטפל לכם בכל סוג של ספה בכל סוג של כתם ולהחזיר לכם אחרי טיפול מקצועי יופי של ספה, שמרוב שהיא תיראה טוב יש סיכוי שלא תזהו אותה. כתמים של קטשופ ושוקולד הם לא גזירת גורל ואתם לא חייבים שהם יהיו הדקורציה הנצחית בסלון שלכם. אז מה העלות של ניקוי ספות? תלוי כמובן באיזו חברת ניקוי ספות תבחרו ובאיזה גודל ומאיזה חומר עשויה הספה שלכם. בגדול, המחירים יכולים לנוע רק סביב כמה מאות, כמו למשל 120 שקל עבור ניקוי מושב אחד של ספה (אז לספה בת שלושה מושבים פשוט תכפילו את המחיר בשלוש) ויש חברות שיבקשו יותר משש מאות ש"ח על ניקוי ספת עור יוקרתית בגודל של מטר תשעים. יש אפילו ספות עור של חמישה מושבים שעלות הניקוי שלהן יכולה להגיע לאלף שקל. כדאי לדעת שיש חברות שיגיעו אליכם עד הבית עם הציוד ויבצעו את הניקוי 'על המקום', ויש חברות שייקחו את הספה שלכם אליהן לטיפול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תנו מספר רהיטים לניקוי וקבלו הנחה

רוב החברות של מומחי הניקיון ייגבו מחיר על עצם ההגעה אליכם הביתה, מה שמוגדר 'ביקור בית' ועלותו סביב כ-400 שקלים. יש מגוון שיטות וסוגי ציוד לניקוי ספות, ביניהם: ניקוי בקיטור, ניקוי בשיטת יניקה, ניקוי בשיטת הזרקה, ועוד. באופן כללי, אחרי שתבדקו מהי העלות של ניקוי ספות אצל מספר חברות ולפני שתבחרו ותזמינו חברה קונקרטית, מומלץ שתבדקו אם יש לכם בבית גם מזרנים שזקוקים לניקוי, שטיחים שזקוקים לניקוי או אפילו מושבים ברכב שצריכים ניקוי, וכדומה, כי רוב החברות מציעות גם את השירותים לניקוי החפצים הללו, וככה תוכלו לבקש שירות ניקיון לכמה 'אובייקטים' בבית במקביל ואולי לקבל הנחה משמעותית.

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח