צבא וביטחון

לראשונה: תוענק תעודת משפחה שכולה לאחים שכולים וליתומי מערכות ישראל

שר הביטחון בני גנץ והשר לנושאים חברתיים ואזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, אישרו לראשונה הענקת תעודת משפחה שכולה לאחים שכולים ויתומי מערכות ישראל. זאת לאחר עבודת מטה שהתקיימה בחודשים האחרונים במשרד.

טקס הנפקת התעודות הראשונות התקיים במעמד השרים, סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת, אריה מועלם, יו"ר ועדת אחים שכולים פרידה שניידרמן שאחיה נפל במלחמת יום הכיפורים בקרב בחרמון, ונציג יתומי מערכות ישראל אלברט אמסלם שאביו נהרג בעת שירות מילואים בחיל השיריון.

צילום: חורחה נובמינסקי

שר הביטחון גנץ אמר עם הענקת התעודות הראשונות: "זהו מעשה סמלי קטן, אך משמעותי מאוד עבורכם ואני גאה שאחרי שנים רבות של מאבק, זכיתי כשר ביטחון לממש את בקשתכם, את זכותכם. מדינת ישראל ומערכת הביטחון חבה לכם חוב נצחי, החברה הישראלית כולה מחבקת אתכם. נמשיך לפעול יחד, בכדי להוקיר ולזכור את יקיריכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חורחה נובמינסקי

השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, אח שכול בעצמו אמר: "מדינת ישראל שילמה וממשיכה לשלם מחיר כבד מנשוא בכדי להתקיים. דורות אחר דורות אנו מבכים על מותם של מי שקיפחו את חייהם בשביל להגן על הבית. גם אני בן למשפחת השכול – איבדתי את אחי האהוב אבי, שנפל בשירותו הצבאי. הענקת תעודת משפחה שכולה לאחים והאחיות השכולים ויתומי מערכות ישראל, מבטאת את החובה המוסרית של כלל החברה הישראלית."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח