צרכנות

מודרני זה כאן: 5 טיפים לתכנון מטבח מודרני

צילום:freepik

אם תרצו או לא, המטבח מהווה היום את כרטיס הביקור לבית שלכם. לא משנה כמה הבית יהיה מעוצב, נקי ומצוחצח, אם המטבח שלכם יהיה מיושן, לא עשיתם בזה שום דבר.

רוצים לתכנן את מטבח החלומות שלכם? קבלו 5 טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה נכון.

הקפידו על קווים ישרים ונקיים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחד המאפיינים הבולטים של המטבח המודרני הוא בחירה בקווים נקיים וישרים, שיקנו למטבח שלכם מראה מתוקתק.

אז בכל הקשור לידיות של דלתות לדוגמה, מומלץ לבחור בידיות מאורכות ממתכת. במידה ואתם רוצים מטבח נקי לחלוטין, ניתן לוותר על הידיות ולבחור בדלות טאץ' שיעניקו מראה נקי ויוקרתי למטבח שלכם.

ככל שתלכו על קווים ישירים ונקיים, כל המטבח שלכם יראה יוקרתי יותר והאשליה שתתקבל היא של מטבח גדול במיוחד.

היפטרו מהעומס

זה הזמן להיפטר מכל ההרגלים הישנים שמאפיינים את המטבחים הכפריים, או את המטבח הישן שלכם. היפטרו ממדפי תבלינים מיותרים ואל תתלו את הסירים והמחבתות על הקיר, אלא הקצו לכל הפריטים הללו את המקום המיועד שלהם במטבח.

כיום כל מטבח מודרני שמכבד את עצמו מכיל מגירת תבלינים וכן מגירות עמוקות מאד לעשרות סירים ומחבתות.

בחרו צבעים מתאימים

מבלי לחדש לכם מאומה, אנחנו יודעים שהצבע הנפוץ כיום עבור מטבחים הוא הצבע הלבן. אז אם אתם רוצים שהמטבח שלכם יקבל לוק מודרני עם טאץ' מעניין, זה הזמן לשלב צבעים נוספים לצבע הלבן, כמו שחור, אפור או קרם.

זה נכון, לוקח זמן להשתחרר מהלבן וזה דורש קצת אומץ ותעוזה, אך בסופו של דבר תקבלו מטבח מעניין ועשיר, לא עוד מטבח.

בחרו חומרים קרים

אם אתם באמת רוצים מטבח מודרני, עליכם להקפיד על חומרים קרים שישמרו על המינימליזם ויתנו תחושה של פחות עומס בעין. מה זה אומר בפועל? אם חשבתם לשלב נישה או מדף מעץ, למטבח כזה זה פשוט לא יתאים.

לכו לכיוון של הנמכת גבס עם ספוטים שקועים במקומות הנכונים במטבח, כך תוכלו לשמור על קווים ישרים, מסודרים ולוודא שלא יהיה עומס על העיניים. אגב, כנ"ל לגבי השיש, אל תבחרו בשיש רועד עם טקסטורה צעקנית, לכו על שיש עדין וסולידי בצבע לבן שישתלב במינימליזם את יוצרים.

הקפידו לשלב חידושים טכנולוגיים

אז אכן, לא עוד קולט אדים בומבסטי ולא כיריים גז בולטים ומלוכלכים. אם אתם רוצים מטבח מתקדם, עליכם לשלב את החידושים הטכנולוגיים, המילה האחרונה במטבח.

תחילה, בחרו מדיח אינטגרלי מלא שיהיה נסתר מהעין לחלוטין. בנוסף, לכו על כיריים אינדוקציה שנראים ממש כמו מסך מגע על השיש. זה הזמן גם לשלב מסך טלוויזיה מתקפל, קולט אדים אינטגרלי ותאורת לד מתחת לקלפה, אתם בדרך הנכונה.

לא משנה איזה מטבח תבחרו ואילו טיפים תבחרו ליישם, תמיד מומלץ להתייעץ עם חברה בעלת ניסיון עשיר שתחום, כמו פאפא מטבחים לדוגמה, על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח