צרכנות

טיפים לבחירת שיש למטבח

כאשר אתם בוחרים שיש למטבחים יש לקחת בחשבון מגוון רב מאוד של שיקולים כאשר מעבר לעניין התקציב אתם צריכים להבין קודם כל איזה סוג של משטח מתאים לצרכים שלכם אך חשוב מכך גם להתאים אותו לעיצוב הכללי של המטבח שלכם. אחד המשטחים שהפכו בעשור האחרון לבחירה של לקוחות רבים הוא שיש דקטון למטבח.

 

מהו שיש דקטון ?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שיש הדקטון הוא משטח עבודה שבשונה משיש רגיל הוא אינו טבעי ומיוצר בתהליך ייצור מוקפד בחברה שמקורה בספרד. שיש דקטון למטבחים מביא עימו בשורה אמיתית לעולם המטבחים שכן מעבר לעיצוב המרהיב שלו הוא מביא עימו מגוון רב של תכונות שמתאימות לעולם המטבח כמו כפפה ליד.

צילום:freepik

מהם היתרונות של שיש דקטון ?

לדקטון יש מספר רב של יתרונות בהיבט הפונקציונלי שהופכים אותו לבחירה האולטימטיבית עבור המטבח שלכם. קודם כל נציין את העמידות הגבוהה לחום של הדקטון כאשר הדבר הופך אותו לנוח מאוד לעבודה שכן אנו לא חוששים שהשיש יבוא במגע עם משטחים חמים כמו סירים או תבניות בניגוד לשיש רגיל שעלול להינזק מכך.

 

מעבר לכך החוזק של הדקטון הוא גם יתרון משמעותי עבור אלו מאיתנו שאוהבים לעבוד במטבח שכן ניתן להשתמש בו בתור משטח עבודה ללא חשש לגרור עליו סירים ותבניות או לחתוך עליו חומרי גלם מבלי שיקבל שום שריטה או סימן שישאר לטווח הארוך.

 

אחד היתרונות היותר מרכזיים של שיש דקטון הוא הגמישות העיצובית הרבה שלו שכן ניתן להזמין את הדקטון במגוון רב מאוד של צבעים ורמות גימור, דבר שעוזר רבות למעצבי המטבחים להתאים את משטח העבודה בצורה המיטבית לסגנון המטבח שלנו. ניתן להשיג את שיש הדקטון במגוון רב של מחירים כאשר המחיר הסופי תלוי במספר משתנים כמו הדגם הספציפי אותו תרכשו, רמת הגימור וכמובן העובי שלו.

 

למי מתאים שיש דקטון ?

אין ספק שעבור רבים הדקטון תהיה הבחירה האולטימטיבית בתור שיש למטבחים שכן בעזרת הגמישות העיצובית והמראה הנקי והחלק שהוא מקנה לנו הדקטון יתאים לכל מטבח. יש לציין כי הדקטון בעיקר מתאים למטבחים בהם בעלי המטבח אוהבים לעבוד במטבח ועובדים בו באינטנסיביות רבה. החוזק שלו יבטיח שהוא ישאר מרשים ונקי לעוד שנים רבות של עבודה במבטח ללא כל סימנים של שחיקה או בלאי תודות לתכונות הייחודיות שלו.

 

מעבר לכך הדקטון גם יכול להתאים בקלות מאוד בתור משטח שיש למטבחים חיצוניים גם כן תודות לתכונות שלו. מעבר לכל מה שציינו עד כה הדקטון הוא גם עמיד מאוד בפני קרני השמש ולכן לא נוצר בלאי כתוצאה מעמידה בתנאי חוץ. הדבר רלוונטי גם למטבחי פנים כמובן כאשר השיש של המטבח שלהם נמצא ממש מתחת לחלון בו השמש נמצאת בחלק מהיום ויוקדת על משטח העבודה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח