משפטי/פלילי

6 פצועים בקטטה המונית במרר בצפון הארץ, מהם 2 קשה

שישה בני אדם נפצעו אמש (שלישי) במהלך קטטה במרר בצפון הארץ. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים. גבר כבן 28 פונה לבית החולים רמב"ם במסוק מד"א, כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. צעיר כבן 23 פונה במצב קשה פונה לבית החולים פוריה יחד עם שני צעירים בשנות ה- 20 לחייהם וגבר ואישה כבני 60.

פאראמדיק מד"א צורי נבות, סיפר: "כשהגענו, סימנו לנו להגיע לשני בתים, באחד מהם ראינו גבר כבן 23 מעורפל הכרה, הוא סבל מפציעות, ובנוסף גבר ואשה כבני 60 בהכרה עם פציעות קלות, בבית השני היו גבר כבן 28 עם חבלה קשה ושני צעירים עם פציעות קלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, פצוע אחד הורדם והונשם והועבר למסוק מד"א שנחת בסמוך, ואת שאר הפצועים בהם צעיר נוסף במצב קשה פינינו בניידות טיפול נמרץ לבית חולים פוריה."

שוטרים שהגיעו לזירת האירוע חוקרים את הנסיבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חדשות MivzakLive

תגובה אחת

  1. תרבות האלימות במגזר הערבי אינה חדשה .. ויש לכך תימוכין מח"כ הערבים שתומכים בטרור בפרסיה ובכך משליך על הגברת התרבות כל זמן וחברי הכנסת לא ישמשו 10? דוגמה הרציחות ואלימות מתרבות הערבים תמשיך לגבור.. רק ב-26 יום האחרונים נרצחו 3 אנשים בכפר מרר הדרוזי בחלקו ערבים.. רב על הנגלה ח"כ הערבים שמתסיסים את אווירת האלימות טוענים כי המשטרה לא עושה די .. חרף היותם הרוח לאלימות וטרור

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח