בריאות

בשל הירידה בתחלואה: שתי מחלקות קורונה נסגרו בהדסה

בשל הירידה במספר חולי הקורונה, נסגרו היום (שלישי) במרכז הרפואי הדסה שתי מחלקות לחולי קורונה. כעת, ממשיכות לפעול שתי מחלקות קורונה לחולים קלים ובינוניים ושתי יחידות טיפול נמרץ לחולים קשים וקריטיים, בהן זמינות מיידית של מכונות הנשמה ומכשירי אקמו. נכון לערב זה מאושפזים 40 חולי קורונה בהדסה עין כרם, מתוכם 32 במצב קשה וקריטי, 17 מהם מונשמים.

״אנו בהדסה עין כרם ערוכים כיום לקליטה מיידית של 100 חולי קורונה בהתאם לצורך״, הדגיש מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין. ״עם צמצום מספרי החולים, הודות לטיפול מסור ומקצועי של כל העוסקים במלאכה במחלקות, אנו נתמקד בתקופה הקרובה ברענון הצוותים, בהוצאה יזומה לחופשות קצרות ומילוי מצברים, כמובן במסגרת המותר בימים אלה. חשוב לנו לאפשר לכל אנשי הסיעוד, הרפואה, העבודה הסוציאלית, הדימות והתפעול להנות ממעט הפוגה תוך שהם ישובו לעבודתם במחלקות האם."

עוד הוסיף פרופ' רוטשטיין והבהיר כי למרות השיפור המספרי, עדיין ישנם חולים בסכנת חיים: "בו בזמן, אסור לשכוח כי ישנם חולים בדרגות שונות שעודם מטופלים במסירות אצלנו, גם מונשמים במצב קריטי. הטיפול האינטנסיבי בהם נמשך והצוותים מוסיפים להלחם על חייהם של החולים, על כל נשימה ונשימה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברת הדסה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח