מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמו של הילד בן ה-9 שנדרס למוות באשקלון

לפני זמן קצר (שני) הותר לפרסום כי הילד בן 9 שנהרג מוקדם יותר היום מפגיעת משאית בעת שרכב על אופניים באשקלון, הוא דוד אוחיון. נהג המשאית החשוד בדריסה נמלט מזירת התאונה אך נעצר כעבור זמן מה לאחר מכן וטען כי כלל לא הבחין בדריסה.

התאונה המחרידה התרחשה בסביבות השעה 14:15, כאשר דוד הקטן רכב על אופניו ברחוב זבולון באשקלון. מסיבה שטרם התבררה עדיין, הוא נפגע ממשאית ולמקום הוזעקו צוותי ההצלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו אותו כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מתנדבי זק"א לכיש שהגיעו לזירת התאונה טיפלו בכבוד המת.

יהודה שפיצר ובני שוקרון מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו ילד בן 5 שכוב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. עוברי אורח סיפרו לנו שהילד נפגע ממשאית. פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותו ומתנדבי זק"א לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה."

מאיר בוסקילה מתנדב זק"א באשקלון הוסיף: "כשהגעתי לזירה נחרדתי לגלות שהילד הוא נכדו של מתנדב זק"א מסור בשדרות, כואב הלב. הילד נדרס לעיני אחיו בן ה-12 סמוך לביתם. אני מכיר אישית את המשפחה, אנחנו נמצאים יחד איתם ועוזרים להם בשעתם הקשה".

בזק"א הביעו צער ומסרו: "הנהלת הארגון, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה אוחיון בפטירתו הטראגית של נכדו בתאונה הקטלנית, בתפילה שלא תדעו עוד צער."

כאמור, נהג המשאית החשוד בדריסת הילד עזב את זירת התאונה ובוחני התנועה פתחו בחקירת תאונת דרכים קטלנית פגע וברח.

שוטרי משטרת ישראל ביצעו סריקות נרחבות אחר הנהג החשוד ובמקביל החלו בוחני התנועה באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת הנסיבות.

במהלך ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות בזירת התאונה באשקלון עצרה המשטרה את הנהג החשוד, תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו.

הוא נלקח לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש ומחר בבוקר יובא לבית משפט לדיון בהארכת מעצרו.

החקירה נמשכת.

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
הילד שנהרג בתאונה, דוד אוחיון ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח