חדשות הארץ

הממשלה אישרה את תכנית השיקום לנפגעי השריפה בנוף הגליל

הממשלה אישרה היום (ראשון) את תכנית הסיוע לנוף הגליל, בסך 25 מיליון ש"ח. התכנית כוללת מימון מיידי בגובה 21 מיליון שקלים, לטובת הוצאות החירום הדחופות של הרשות המקומית לצורך התמודדות עם השריפה. התוכנית כוללת מימון לטובת החזרת התשתיות הציבוריות לקדמותן. כמו כן כוללת תכנית הסיוע את הוצאות הרשות המקומית בגין שהות התושבים שפונו מחוץ לביתם בשל נזקי השריפה, וזאת בהתאם לקריטריונים שיקבעו בנושא.

כמו כן, במטרה למנוע את השריפה הבאה, כוללת התכנית תקציב ייעודי בגובה 4 מיליון שקלים לטובת הקמת אזורי חיץ בין היער לבין העיר.

תכנית הסיוע נותנת מענה מלא ומיידי לעיר, כך שכלל הפעולות הנדרשות בעקבות השריפה, בגין שהות התושבים מחוץ לבתיהם ושיקום התשתיות הציבוריות יוכלו לצאת לפועל בהקדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "אישרנו היום בממשלה תקציב בסך 25 מיליון שקלים לסיוע לנוף הגליל בשיקום נזקי ופגעי השריפות. אני יודע שנגרם נזק רב ביישוב ואני גאה על כך שקיבלנו מיד החלטה לסייע לתושבים ולראש העיר בתקציבים מיוחדים. נמשיך לסייע ככל שיידרש".

שר האוצר ישראל כ״ץ, הוסיף: ״בשל השריפה ההרסנית שפקדה את נוף הגליל, הבאתי יחד עם רה״מ תכנית סיוע מלאה ויעודית, לטובת שיקום התשתיות ושאר הוצאות הרשות בגין תושבים שפונו מביתם ועוד. אני מחזק את ידי ראש העיר רונן פלוט ואת תושבי נוף גליל בשעה קשה זו ומאמין שבעבודה משותפת נביא סיוע מהיר שיתן מענה מלא לתושבי המקום שנפגעו״.

ארכיון. צילום: דוברות כבאות והצלה
Back to top button