חדשות הארץ

רחובות בירושלים נחסמו לקראת המחאה סמוך לבית רה"מ

משטרת ישראל הודיעה לפני זמן קצר (שבת) כי היא ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור.

המשטרה חסמה לתנועה הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד.

כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באשר לכל פעילות של הקמת רעש על פי החלטת בג״צ (5078-20) הדגישה המשטרה כי החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים.

הפעלת אמצעי הגברה (מגפון או רמקול) תתאפשר עד לשעה 23:00 לטובת השמעת נאומים בלבד, ללא ליווי מוזיקאלי או השמעת ג'ינגלים, רעשים מכל סוג, שירים או כל דבר אחר שאינו דיבור במילים של משמיע נאום. הכל בעוצמה סבירה ובהתאם להנחיות המשטרה בשטח.

לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה.

המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין.

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. המפגינים בבלפור הם ידביקו אלפי אנשים שהם נמצאים בהפגנה ועלול שתהיה סגר שלישי וכך המפגינים יהרסו את המדינה שאנו הותיקים בנינו את המדינה ונלחמנו על חיינו 70 שנה עד שהצלחנו בעלומינו לבנות את המדינה נלתמנו בתש"ח נלחמנו בששת הימי נלחמנו ביום כיפור בשלום הגליל והכל על מה על שהמפגינים יהרסו את המדינה בהדבקות זה לא יתכן צריך לאסור הפגנות חתונות מסיבות לאסור בכול המגזרים

Back to top button