צרכנות

מה חשוב לדעת בעת בניית אתר לעסק שלכם?

שוק פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט הינו רב ביותר ומגוון ולעתים המנעד המרובה הזה עשוי לבלבל אתכם. בשל כך ליקטנו בשבילכם את רשימת האלמנטים שעליהם משמעותי לתת את הדעה שלכם כאשר תבחרו בית עסק לבניית אתר אינטרנט.

בניית אתר אינטרנט בעיצוב מותאם אישית לעסק שלכם

קיימות שתי דרכים הכי מומלצות עבור בניית אתר עסקי – לשכור שירותיו של בונה אתרים או לחלופין WordPress. הראשון הולם עבור מי מבינכם אשר הינו רק בראשית דרכו הטכנולוגית, לעומת השני, אשר מצריך קמעה ידע בקידוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
כיצד לבנות אתר עסקי עם בונה אתרים?
יוענק לכם שם דומיין;
תצרו כתובת אימייל;
עליכם לבחור בונה אתרים לעסק מקצועי ומוכשר;
עליכם לבחור תבנית;
נדרש מכם להוסיף תוכן. לעיל נפרט את כל השלבים הללו - 
1.       קבלת שם דומיין - שם דומיין מהווה את הכתובת הספציפית של האתר שלכם. אומנם  נהוג כי לעסקים יהיו שמות של דומיינים דומים לשמות החברה שלהם, אבל הנכם עשויים לבחור שם דומיין שיכלול כל ביטוי טקסט שבו נפשכם חשקה, כל עוד הוא כבר לא שייך לבעל עסק אחר. קיימים שני מחירים, אשר קשורים לקבלת שם דומיין משלכם – מחיר רכישת שם תחום - מחיר שמירת שם הדומיין שלכם רשום כל שנה. מרבית בוני האתרים כוללים שם דומיין ללא כל גבייה של עלות לשנה הראשונה. בשביל כל השנים הבאות, הנכם עשויים לשלם בשביל שם הדומיין שלכם באופן ישיר דרך בונה האתרים שלכם. המחיר של שם דומיין לרוב הינו בין עשרה לשניים עשר דולרים לקנייה, וסכום זהה על מנת לשמור אותו רשום על שמכם כל שנה. 
2.       תיצרו כתובת מייל – על מנת להסב לחברה שלכם נראות מקצועית ומרשימה יותר, תצטרכו כתובת מייל עסקית, מותאמת אישית.
3.       עליכם לבחור בונה אתרים מקצועי – בשלב הזה, שהינו חשוב ביותר, עליכם לבחור בונה אתרים עבור בניית אתר אינטרנט בעיצוב מותאם אישית לעסק שלכם. הנכם צריכים לדעת, בשלב זה, כי לא קיים מענה של מידה אחת שמתאימה עבור מישהו אחר, בכל הנוגע לבחירת בונה אתרים לעסק הכי מיטבי. כל מיני חברות הן בעלות כל מיני דרישות, אשר נבדלות האחת מרעותה בתכלית – בית קפה חדש, שמהווה את המלה האחרונה, לדוגמא, מבקש דבר מה אחר לגמרי מאשר מרפאה של מנתח פלסטי קטנה. 
4.       עליכם לבחור תבנית – לאחר שכבר השכלתם למצוא את בונה האתרים שלכם, שמבין את הראש שלכם היטב, באה השעה לבחור את התבניות שלכם. מדובר בשלב פורץ דרך, בשל כך כי זאת הפעם הראשונה שתקבלו הרגשה אמתית איך האתר העסקי שלכם עשוי להיראות.
5.       מומלץ שתוסיפו תוכן - עד עתה הייתם צריכים להתנסות במספר תבניות שונות ולהתבסס על בחירתכם הסופית. הכל טוב ויפה, אך כעת הגיעה השעה להפוך את התבנית הכללית הזאת לשייכת לכם, באמצעות החלפת כל תוכן שמציין את המיקום שלכם, והוספת דפים או קטעים נוספים.
עוד על בניית אתרי אינטרנט מעוצבים עם חברת פרופייל -  באתר שלנו

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח