משפטי/פלילי

הבלדרית הגיעה למקום המפגש עם בתה הקטנה, ההברחה לבית הסוהר סוכלה

במהלך החודשים האחרונים הפעילו בלשי יחידת ׳דרור׳ סוכן בבית סוהר ביטחוני בדרום הארץ. אסיר המזוהה עם ארגון פת"ח הציע לסוהר שוחד בתמורה להברחת טלפון נייד חכם לתוך הכלא. הסוהר דיווח על הפניה למפקדיו, גויס כסוכן והחל בהפעלה מבצעית על ידי מחלק הסוכנים בחטיבת מודיעין שב״ס. במהלך הפעלתו הביא הסוכן להפללתם של שלושה חשודים (שני אזרחים ואסיר), שתכננו להבריח טלפון חכם לאגף ביטחוני באמצעות מתן שוחד של אלפי ש״ח לסוכן.

צילום: דוברות שב"ס

לאחר מעקב מודיעני ומבצעי ואיסוף ראיות התקיים השבוע מפגש באזור המרכז בין הסוכן לבין שני האזרחים, תושבת יפו ותושב טייבה, במהלכו הועבר לסוכן טלפון ׳חכם׳ מסוג סמסונג וכסף שוחד בסך 22,000 ש"ח. ׳פיצוח הסוכן׳ הביא כאמור למעצר שלושת החשודים על ידי בלשי יחידת ׳דרור׳ של שב״ס בסיוע כוחות משטרת ישראל והמעורבים נלקחו להמשך חקירה במשטרת המשטרה באר שבע להארכת מעצרם.

צילום: דוברות שב"ס

הבלדרית, תושבת יפו, הגיעה למקום המפגש עם בתה בת ה-6. לאחר המעצר מסרה לבלשי יחידת ׳דרור׳ מספר טלפון של בן משפחה מוסכם והם דאגו להעברת הילדה לידיו בבטחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משב"ס נמסר: "טלפונים בשימוש מחבלים בבתי הכלא יכולים לשמש להכוונת פעילות חבלנית ופלילית שעלולה להוביל לפגיעה בתושבי מדינת ישראל. סוהרי שב"ס נמצאים בחזית המלחמה בטרור ופועלים בנחישות ובהתמדה למניעת הברחות לתוך בתי הסוהר הביטחוניים בתקופת משבר הקורונה כמו גם בשגרה להגנה על ביטחונם וחייהם של תושבי המדינה."

Back to top button