משפטי/פלילי

היועמ"ש מגיב למיקי זוהר: כל ניסיון להלך אימים באמצעות איום – יכשל

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הגיב לפני זמן קצר (רביעי) לדבריו של חבר הכנסת מיקי זוהר בראיון ל 103FM כי אם לא יתפטר מתפקידו ויבטל את האישומים נגד ראש הממשלה נתניהו – "תהיה רעידת אדמה" וייחשפו הקלטות נוספות שלו: "איומים למיניהם לא ירתיעו את היועץ המשפטי לממשלה מלבצע מלאכתו. היועץ המשפטי לממשלה פעל לאורך כל תפקידו וימשיך לפעול ללא מורא וללא פחד ומשיקולים ענייניים בלבד, לפי הראיות והדין."

עוד אמר היועץ המשפטי לממשלה: "הטענה כאילו נסחט או הושפע בהחלטותיו כתובע הכללי של מדינת ישראל משיקולים זרים כאלה ואחרים – היא מופרכת ומגוחכת, וממילא החלטות אלה, שהתקבלו לאחר הליך מקצועי וסדור בהשתתפות גורמים רבים, עומדות כעת למבחן שיפוטי, שהוא המבחן הקובע. כפי שהובהר אמש, אין שום זיקה או קשר בין הדברים שנאמרו בכעס בשיחה סגורה בין חברים לפני שנים, בתקופה בה חש ד"ר מנדלבליט פגוע מן ההתנהלות כלפיו, לבין התיקים הנוגעים לרה"מ ואחרים. כל ניסיון להלך אימים באמצעות איום על חשיפת חומרים מכפישים וכיוצא באלה – נדון לכישלון.

לסיום אמר היועמ"ש: "עוד נציין כי מטבע הדברים, היועמ"ש לממשלה לא יהיה מעורב בטיפול בתלונה שהוגשה בגין התבטאותו של ח"כ זוהר. פניות שהתקבלו בעניין זה הועברו לטיפולה של המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו״ד נורית ליטמן, אשר תבחן את הדברים עם אגף החקירות והמודיעין במשטרה כמקובל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אביחי מנדלבליט. צילום: אוניברסיטת תל אביב
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח