משפטי/פלילי

חשד: תושב כפר כנא נרצח ע"י דודו בדקירות סכין

המשטרה הודיעה היום (שני) כי לאחר חקירה אינטנסיבית שהתנהלה בשבועות האחרונים ביחידה לחקירת פשעים במרחב עמקים בנוגע לרצח אמארה גאזי בן ה-34, תושב כפר כנא, הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד ברצח – דודו של המנוח מצד אביו.

ביום שבת ה- 12 בספטמבר, בשעות הצהריים, התקבלה הודעה במוקד המשטרה על גבר בן 34 שפונה במצב קשה-אנוש ממפעל ברזל בכפר כנא לבית החולים האיטלקי בנצרת, כשעל גופו סימני דקירה. שוטרים הוזעקו למפעל הברזל שם, בתוך המפעל, הבחינו במספר אנשים המנסים לפרוץ את דלת המטבחון כאשר לדבריהם הרוצח נעל את עצמו בפנים.

השוטרים הרחיקו אותם מהדלת והורו לחשוד לפתוח את הדלת, לאחר שהבין שמדובר בשוטרים פתח את הדלת ונעצר בחשד לרצח אחיינו. חוקרי המשטרה גבו עדויות מכל מי שהיה במפעל בשעת הארוע בניהם בני משפחה, עובדי המקום, עורך דין שהגיע לטפל בצו ירושה של סבו של המנוח ולקוח שהגיע למקום – קצין משטרה בכיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל בלשי המשטרה ערכו חיפוש במקום במטרה לאתר את כלי רצח שנעלם, לאחר חיפושים ארוכים הסכין נמצאה מוסתרת מעל התקרה האקוסטית של החדר שנמצא בהמשך למטבחון. מחקירת המשטרה עלה כי בעקבות סכסוך ירושה שלושת האחים קבעו ביניהם להגיע למפעל הברזל בבעלותם יחד עם עורך דין במטרה להגיע להסכם של חלוקת הרכוש. המנוח שהוא בנו של אחד האחים ועבד במפעל כמנהל הכללי היה כבר נוכח במקום, אח אחד ועורך הדין הגיעו יחד, בהמשך הגיע אח נוסף -אשר חשוד ברצח והתחיל צועק ומעורר מהומה במקום, המנוח ניגש איליו וביקש ממנו לדבר בשקט היות ובמשרדים יש לקוח שמתעניין לרכוש מהם ברזל.

החשוד ניסה לתקוף את המנוח והמנוח ואחיו הוציאו אותו לחדר המדרגות מחוץ למתחם המשרדים של המפעל, אך הוא שב לקח סכין מהמטבחון ודקר באמצעותה את המנוח. המנוח הצליח להימלט לכוון המדרגות שם התמוטט ונלקח על ידי עורך הדין ובני משפחתו לבית החולים. במקביל החשוד נעל את עצמו במטבחון שם טיפס על השיש הרים את התקרה האקוסטית וזרק את הסכין הרחק בחלל שמעל התקרה, במטרה להעלים ראיות ולשבש הליכי משפט.

במהלך החקירה, חוקרי המשטרה מהיחידה לחקירת פשעים של מרחב עמקים, אספו ראיות רבות להוכחת אשמתו של הנאשם ברצח, הראיות כללו עדויות רבות של בני משפחה, ושל כל מי שנכח במקום, כולל עדות ראיה לרצח, ראיות פורנזיות מגובות בעדות מומחים ותצלומים ממצלמות אבטחה ומצלמות הגוף של השוטרים שהוזנקו לזירה, כל הראיות הועברו לפרקליטות מחוז צפון שהגישה היום (12.10.20) באמצעות הפרקליט עמוס דניאלי בקשה למעצרו עד תום ההליכים וכתב אישום כנגד החשוד בעברות המייחסות לו בין היתר רצח ושיבוש מהלכי משפט

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח