חדשות הארץ

"הדגלים השחורים": הודעת המשטרה היא פייק מארץ הפייקים

תנועת "הדגלים השחורים" הגיבה לפני זמן קצר (שבת) לטענת המשטרה כי גורמים שונים ברשתות החברתיות קוראים לפגוע בשוטרים באמצעות גז מדמיע: "לצערנו הרב ההודעה של משטרת ישראל היא פייק מארץ הפייקים. משטרת ישראל מהדהדת פרסומי פייק שהופצו בקבוצות הימין כדי להשחיר את המחאה. אנו קוראים לשוטרי משטרת ישראל: אל תתנו לנאשם בפלילים להפיל את המשטרה ביחד איתו."

מטעם המשטרה נמסר לפני כן: "בשעה זו נמשכת הפרת הסדר הציבורי ברחובות תל אביב. המפגינים מקיימים מספר תהלוכות במקביל, תוך חסימתם של צירי תנועה מרכזיים וללא שמירה על התנאים הנדרשים בהתאם לתקנות. ברשתות החברתיות פורסמו קריאות של גורמים שונים הקוראים להצטייד בגז מדמיע ובאמצעים פוגענים אחרים בהם בכוונת המפגינים להשתמש נגד שוטרים. אנו קוראים ומזהירים את ציבור המפגינים, להימנע מכל אקט של אלימות וכן להימנע מהפרת הסדר הציבורי."

תגובה אחת

  1. היגררות בלתי מבוקרת של המשטרה אחרי ידיעות כוזבות שמתפרסמות ברשתות על ידי גורמים עלומים (אבל ידועים) היא שלב חדש במאבק על דמותה של מדינת ישראל. טוב תעשה המשטרה אם תודא מקורות המודעות שקוראות להתקלויות פיסיות עם המשטרה במטרה ליצור אי סדר תוך האשמת המפגינים. נדרשת פעולה מיידית של המשטרה והעמדה לדין של האחראים. קריאה לפגיעה בכוחות המשטרה היא קריאה למרד ואסור לתת לזה לקרות בשום פנים. במקביל יש לדרוש חקיקה של חוק נגד הודעות כוזבות ברשתות התקשורת השונות וקביעת ספי עונש חמורים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח