“אנשים מתקשרים ומספרים על ייאוש; העובד נמצא בסיר לחץ מאוד גדול”

מוקד המידע והשירות של ההסתדרות הלאומית מטפל במשך כל משבר הקורונה בפניות עובדים בכל הנושאים הקשורים לעולם העבודה. מתחילת המשבר טיפלו רכזי המידע ביותר מ-24,000 פניות של עובדים אשר קיבלו מענה מקצועי. כאשר מתחילת הסגר השני מדובר בכ-2,000 פניות.

בקרב רכזי המידע שמו לב לדבר מכאיב: עוד ועוד עובדים מתקשרים ופשוט שופכים את הלב ומספרים על מצוקתם. העובדים מיואשים מהמצב ומדברים על סיר הלחץ שהם נתונים בו. פיטורין, הרעת תנאים, בידוד וחל”ת הם הנושאים המדוברים ביותר בפניותיהם של העובדים אשר מרגישים כי המדינה לא רואה אותם.

עדי בן דוב, סמנכ”לית מרכז המידע והשירות, אמרה: “אנו מרגישים שאנשים מיואשים. רכזי המידע וזכויות העובדים הפכו לחצי פסיכולוגים בעל כורחם בנוסף לסיוע שלהם מול המעסיקים במוסדות השונים. אנשים מתקשרים ומספרים על ייאושם. העובד נמצא בסיר לחץ מאוד גדול. ילדים שנמצאים בבית, היעדר פרנסה/צמצום משמעותי בה. תוך כדי העבודה במיוחד אם היא מהבית הם גם מתפעלים את הילדים ומסייעים בלמידה בזום”.

אילוסטרציה. צילום: freepik

מעוניינים לכתוב אצלנו או לנהל טור משלכם? לחצו כאן ושלחו לנו הודעה



לחצו כאן להוספת תגובה

מעוניינים לכתוב אצלנו או לנהל טור משלכם? לחצו כאן ושלחו לנו הודעה










0 0 vote
דרגו את הכתבה
Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

להוספת נגן תחנות הרדיו לאתרך הדבק קוד זה


למעבר לערוץ החירום -לחצו כאן

פתיחת הנגן בחלון נפרד

אתם מוזמנים לשלוח לנו מידע חדשותי וליצור איתנו קשר בכל נושא ועניין.


* יש לציין כי אמינות הדיווח תיבדק ותפורסם באתר ע"פ שיקול דעתו של עורך אתר החדשות.
* נדגיש כי בצירוף תמונה אנו מסירים כל אחריות בגין הפרת זכויות יוצרים ואחריות זו תהיה מוטלת על השולח. שליחת תמונה ללא קרדיט צילום לא תפורסם באתר. אם אין ברצונכם לציין קרדיט אנא כתבו "ללא קרדיט".

לשליחת תמונות נוספות בוואטסאפ

תודה רבה וגלישה נעימה
צוות חדשות MivzakLive