חדשות הארץ

אמיר השכל ופעילי המחאה בבלפור נקנסו ב-500 ש"ח כל אחד

מוביל "מחאת היחידים – אין מצב", תא"ל במיל' אמיר השכל הודיע הערב (שישי) כי נקנס על ידי שוטרים, ביחד עם עוד מספר פעילים, לאחר שנמצאו במחאה ברחוב בלפור, סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים. כידוע, על פי ההנחיות של הממשלה אדם ראשי להפגין במרחק שלא יעלה על קילומטר אחד ממקום מגוריו.

אמיר השכל. צילום: עמירם אורן

בעקבות ההנחייה להגבלת ההפגנות, כאיש שומר חוק, שכר אמיר יחד עם חמישה פעילים דירה אשר נמצאת 200 מטר מהמקום בו מתקיימת המחאה ברחוב בלפור. השכל מספר כי ארבעה שוטרים הגיעו לפני זמן קצר למתחם ההפגנה ולאחר שהוצג להם חוזה השכירות, השוטרים הודיעו לו ולפעילים כי אינם מכירים בחוזה ונתנו לו ולכל אחד מהפעילים קנס בסך 500 ש"ח. עוד סיפר השכל כי קצין המשטרה הבטיח להם שיגיע למקום בכל שעה כדי לתת לו דו"ח נוסף עד שיעזבו את המקום.

מתנועת המחאה "אין מצב" נמסר: "הערב משטרת ירושלים הגיעה למאהל "אין מצב" ובקשה לבדוק האם יושבי המאהל עומדים בתקנות הסגר. במהלך הבדיקה הגישו מתנדבי "אין מצב" חוזה שכירות לדירה הנמצאת בקרבת מקום, עובדה המאפשרת ליושבי המאהל להיות במרחק של עד קילומטר מהמאהל. השוטרים החליטו ללא סיבה, לא להאמין לחוזה השכירות והודיעו למתנדבי "אין מצב" כי יגיעו כל שעה למאהל ויחלקו דוחות של 500 ש"ח לכל אחד מיושביו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציינו כי "משטרת ירושלים שוב חוזרת לשרת את הנאשם בפלילים ומתנכלת למפגינים נגד ראש הממשלה במקום לשמור עליהם ולאפשר להם לממש זכות יסוד."

Back to top button