משפטי/פלילי

חשד: קיבל תשלום ממבודדים עבור הוצאת שמם מרשימת משרד הבריאות

יחידת אתגר בלהב 433 עצרה אמש (רביעי) חשוד לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של קבלת שוחד ומעשה העלול להפיץ מחלה. החשוד הוא עובד חברה המספקת שירותים למוקד הערעורים של משרד הבריאות בעניין נגיף הקורונה, שהועסק באחד המוקדים המקבל דיווחים ממבודדים המבקשים לערער על עובדת היותם בבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

על פי החשד, החשוד קיבל לכאורה טובות הנאה כסף ממבודדים שביקשו ששמם יוסר מרשימת הבידוד של משרד הבריאות על מנת שיוכלו לצאת לשגרת יומם.

החשוד יובא בהמשך היום לבית משפט השלום בראשון לציון והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו. החקירה מנוהלת במשטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ובליווי פרקליטות מחוז דרום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם. משטרת ישראל תפעל על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה."

אילוסטרציה
Back to top button