צבא וביטחון

הרמטכ"ל כוכבי: ממשיכים לעשות הכל כדי להקטין את מספר הנדבקים

ביקורת בהובלת ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ובליווי ממלא מקום מבקר צה"ל, תת-אלוף (במיל') עופר שריג, נערכה היום (רביעי) בבסיס האימונים של חטיבת "כפיר" שדורג כאחד מעשרת הבסיסים בהן ההתמודדות עם נגיף הקורונה לוקה בחסר.

צה״ל גייס רבות מיכולותיו לסייע בהתמודדות המדינה עם נגיף הקורונה ויגדיל את הסיוע ככל שידרש. עם זאת, בראש ובראשונה עליו לשמור על כשירותו המבצעית ולוודא שבכל היחידות יש הקפדה עליונה על הנהלים וההנחיות. רק שילוב של הסברה מעמיקה ואכיפה קפדנית ביותר יאפשרו לנו לעמוד במשימה.

מביקורו ביחידה, הרמטכ״ל התרשם שנעשו פעולות רבות למניעת התחלואה ועם זאת, הנחה להקפיד על משמעת גבוהה ולהדק את האכיפה של הנהלים והפקודות. הרמטכ״ל הביע את בטחונו במפקדים ולצד זאת, דרש מהם לתקן את הליקויים ולהמשיך ולהוביל את שמירת הכשירות ביחידה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי אמר בביקורו כי "צה״ל רתום בכל כוחותיו כדי לעזור במאבק הלאומי למול נגיף הקורונה, ברגעים אלו למעלה מעשרת אלפים חיילים נמצאים בכל רחבי הארץ. לנו בצה״ל יש חובה לשמור על הכשירות המבצעית ביחידה, הכשירות שלנו היא קריטית. הקורונה היא נייר לקמוס ליחידות, היא בוחנת ערכים כמו דייקנות ומקצוענות שאינם רק בנראות הג׳יפ או מסדר הבוקר אלא גם בעטיית מסכה. כשאני מדבר על קורונה אני מתייחס גם בעצם לנורמות וסטנדרטים של דייקנות, מקצוענות, רעות ואחריות אישית."

הרמטכ"ל הודה לסגל הפיקודי: "אני סומך על מפקד החטיבה, מפקד הבא״ח ועליכם המפקדים, אני רואה את ההצלחות ואת הקשיים ויודע שאני הולך מפה ואני משאיר אתכם כשאתם ממשיכים לעשות הכל כדי שצה״ל ומדינת ישראל יקטינו את מספר הנדבקים".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
Back to top button