חדשות הארץ

גבר בן 60 נספה בשריפה בדירה באשקלון

גבר כבן 60 נספה לפני זמן קצר (רביעי) בשריפה בדירה ברחוב אליעזר מילרוד באשקלון. צוותי כיבוי הוזנקו למקום והחלו מיד בפעולות סריקה לאיתור לכודים. לוחמי האש חילצו מתוך הדירה לכוד שמיד הועבר לטיפול מד"א, ובמקביל המשיכו בפעולות סריקה וכיבוי של מוקד השריפה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות כשהוא עם כוויות בכל חלקי גופו אך נאלצו לקבוע את מותו.

צילום: דוברות איחוד הצלה

פראמדיק מד"א, מתן דהן, סיפר: "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום וחילצו מתוך הדירה לחדר המדרגות בקומה האחרונה גבר כבן 60 מחוסר הכרה עם כוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

צילום: דוברות איחוד הצלה

איתי יפת, חובש באיחוד הצלה, אמר: "כשהגעתי לזירה הכבאים סיפרו לי שהם חילצו את הגבר מהדירה, מיד התחלתי בפעולות החייאה. אך למרבה הצער מותו נקבע במקום עקב אופי הפציעות מהן הקשות מהן סבל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד תחנת הכיבוי טפסר משנה שלום מכלוף אשר נוכח במקום מסר: " מדובר בדירה שמחולקת ל 3 דירות כאשר כל דירה הייתה נעולה וזה אילץ את לוחמי האש לפרוץ כל אחת מהן בנפרד בכדי לשלול לכודים. פעלנו מתוך הדירה וגם בעזרת מנוף גבהים לאחר שזיהינו לשונות אש ולכוד בתוך אחת הדירות. הלכוד חולץ במהירות בזכות נחישותם של לוחמי האש והועבר לידי מד"א שם לצערנו קבעו את מותו".

נסיבות השריפה נבדקות על ידי חוקרי דליקות שהגיעו לזירה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח