משפטי/פלילי

תושב הגליל המערבי חשוד בגידול שתילי קנביס בשווי של 75,000 ש"ח

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי עצרה גבר בן 31, שגידל בחצר ביתו ביישוב בגליל המערבי שתילי קנביס בשווי כספי של כ-75,000 ש"ח. היום חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים

לפני שבוע עם המעבר מחקירה סמויה לגלויה, התקיימה פעילות ממוקדת של שוטרי משטרת ישראל, בביתו של תושב היישוב צבעון בגליל המערבי בגין חשד להחזקה של סמים מסוכנים בכמות שלא לצריכה עצמית. במהלך החיפושים איתרו השוטרים בחצר הבית שתילי קנביס במשקל של 5 ק"ג בשווי כספי מוערך של 25,000 ש"ח, חומרי דישון, השקייה וכלי עבודה.

צילום: דוברות המשטרה

בתוך ביתו איתרו השוטרים כמות של סם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של 10 ק"ג בשווי כספי מוערך של כ-50,000 ש"ח. הסם היה מחולק בתוך דליי צבע גדולים, בצנצנות זכוכית ופלסטיק, בתוך שקיות אשפה ותלויים על מתלה כביסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

הנאשם נעצר, נחקר והיום, כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של גידול וייצור סמים מסוכנים וכן החזקה של סמים בכמות שלא לצריכה עצמית. בית המשפט לאחר שעיין בבקשה הורה על מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה לסיכול ייצור והפצת סמים מסוכנים במטרה להגן על שלומו וביטחונו של הציבור."



צילום: דוברות המשטרה


Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח