משפטי/פלילי

יוגש ערעור על גזר הדין של המורה המואשם בתקיפה מינית של תלמידה

המועצה לשלום הילד מסרה היום (רביעי) כי ערעור הפרקליטות על גזר דינו של אביתר גרוס, המורה המואשם בתקיפה מינית של תלמידה וקיבל 9 חודשי עבודות שירות בלבד, היא ההחלטה המתבקשת והצודקת והם מברכים שהפרקליטות המשיכה במהלך בו החלה כשביקשה להטיל על הנאשם מאסר בפועל וכעת קיבלה את בקשתנו לערער.

כזכור, בשבוע שעבר גזר בית משפט השלום בפתח תקווה תשעה חודשי עבודות שירות על המורה אביתר גרוס שהורשע בביצוע מעשים מגונים בתלמידה כבת 9 במספר הזדמנויות בתוך שטח בית הספר.

במועצה לשלום הילד שמלווה את הקטינה הנפגעת ובני משפחתה לאורך ההליך הפלילי, פנו לפרקליטות עם הינתן גזר הדין בדרישה לערער על העונש המקל ותקפו את גזר הדין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד ועובדת סוציאלית לירון אשל, מנהלת המרכז לליווי ילדים נפגעי עבירה במועצה מסרה : "הפרקליטות קיבלה את ההחלטה המתבקשת והראויה. פגיעה מינית מתמשכת בילדה רכה בשנים, שהתרחשה בתוך שטח בית הספר, על ידי איש חינוך, חייבת להוביל לענישה משמעותית ומרתיעה. אי אפשר היה להשלים עם הענישה המקלה והאומללה כפי שהחליט עליה בשבוע שעבר בית המשפט. צריך להפסיק להזדעזע ולהתחיל לפעול לשינוי התפיסה של המערכת המשפטית שחייבת להטיל ענישה משמעותית ובלתי מתפשרת. על בית המשפט להתבונן לילדים בעיניים ולהבטיח להם, ולנו כחברה, צדק."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik
צילום: המועצה לשלום הילד
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח