מבזקים

ח"כ יעלון: לילה של חרפה ושפל בו הוצעדנו עוד צעד גדול לעבר רודנות

חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון (ש עתיד – תל"ם) כתב לפני זמן קצר (רביעי) בדף הפייסבוק: ״אזרחי ישראל, אנחנו קמים הבוקר למציאות חשוכה אחרי לילה שחור בכנסת. לילה של חרפה ושפל בו הוצעדנו עוד צעד גדול לעבר רודנות, לילה בו הושלם שלב נוסף בתכנית נתניהו לפירור ופירוק הדמוקרטיה, בדרך לדיקטטורה, תוך ניצול ציני של מצוקות משבר הקורונה. אזרחי ישראל, הנאשם נתניהו גזל מאיתנו עוד פיסת חירות הלילה, כשאנחנו באחת התקופות הקשות והמדאיגות בחיינו, בעודו עוסק רק בעצמו, וממשיך להתמקד אך ורק בבריחתו מספסל הנאשמים ובמאמציו לבטל את משפטו, בעזרת סייעניו, משתפי הפעולה מהקואליציה הכי אנטי דמוקרטית, מושחתת וכושלת שהייתה אי פעם בישראל. אנחנו בחרדות ובאי ודאות עצומה, ואצלו מפלס החרדה והאי ודאות יורד על חשבון חירותנו, עתידנו ועתיד המדינה."

עוד כתב חבר הכנסת יעלון: ""לא נרפה, נדאג שהנאשם ייתן את הדין על הכישלון הלאומי הנורא שהוא חתום עליו, כמו גם על אישומיו הפליליים, לא רק בבית המשפט אלא גם בקלפי. הזהרתי לא אחת בעבר, והיום זה ברור כשמש גם באפלה שירדה עלינו: נתניהו, סייעניו, סריסיו וחבר מרעיו הם הסכנה הקיומית האמיתית היחידה לעתיד ישראל! אל ייאוש, אל פחד, אפשר אולי לחסום את גופנו, אפשר להגביל את חירותנו, אבל אי אפשר לכלוא את רוחנו! והרוח הישראלית הטובה שלנו, תחזיר את ישראל למסילה, תחזיר את ישראל לערכים וליסודות עליהם הוקמה ונבנתה, עליהם לחמנו, ורעינו מסרו את נפשם בהגנה על אדמתה. אין לנו ארץ אחרת, אדמתה בוערת, ואנחנו נדע ונוכל להצילה.״

2 תגובות

  1. צודק בכל מילה. לא מובן איך יש בכלל אזרחים שלא רואים ולא מבינים זאת? ישראל מעולם לא הייתה במצב גרוע כל כך, נתניהו מרסק בשיטתיות כל חלקה טובה שהיתה פה אי פעם. הוא חייב ללכת לפני שהוא משלים את משימת התאבדותו עם המדינה.

Back to top button