צרכנות

כל מה שחשוב לדעת לקראת בחירת קייטרינג לחתונה!

מתחילים לתכנן את החתונה שלכם? זהו הזמן להתחיל לדאוג לכל הפרטים וכאן נעזור לכם בכל הנוגע לבחירת קייטרינג לחתונה שלכם!

החשיבות של קייטרינג לחתונה

בכל אירוע, מכל סוג שהוא, לקייטרינג יש תפקיד גדול ומשמעותי מאוד. וכאשר מדובר על אירוע של חתונה, התפקיד של הקייטרינג הוא גדול ומשמעותי אף יותר! זאת, מפני שכאשר אדם מוזמן לאירוע של חתונה, הוא מצפה להגיע לאירוע מושקע. ובעוד שסביר להניח שלא כל האורחים שלכם אוהבים לרקוד או מתחברים לאותם סגנונות של מוסיקה, ודאי כולם, ללא יוצא מן הכלל, רוצים ליהנות מאוכל טוב!

בחירה לפי סוג האוכל

אחד הפרמטרים העיקריים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג לחתונה שלם הוא ההחלטה אם אתם מעוניינים בקייטרינג בשרי או חלבי. בדרך כלל, נהוג להגיש אוכל בשרי בחתונות. אבל אם אתם רוצים לגוון ולהפתיע, בהחלט ניתן לעשות זאת על ידי בחירה בקייטרינג חלבי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחירה לפי סגנון הגשה

פרמטר חשוב נוסף לבחירת קייטרינג לחתונה הוא לפי סגנון ההגשה. הכוונה היא לכך, שניתן לבחור בין הגשה לשולחנות, שירות עצמי (בופה), מגשי אירוח ועוד. בין סגנונות ההגשה השונים יש הבדלים, שבאים לידי ביטוי במחירים, בסוג האוכל המוגש, בנוחות והתאמה למקום ועוד. לכן חשוב לבדוק את האפשרויות ולבחור בהתאם.

בחירה לפי תפריט והתאמה לחוגגים

מן הסתם, כל חברת קייטרינג מציעה ללקוחותיה ולסועדים תפריט משלה ולכל בעל אירוע יש את ההעדפות שלו לגבי התפריט הרצוי לו להגשה לאורחים שלו. לכן חשוב מאוד לבדוק מה כולל התפריט הכללי ולבחור מתוכו את המנות המתאימות ביותר לאירוע שלכם. כמו כן, חשוב גם לבדוק את ההתאמה הכללית שלו לאירוע. לדוגמה, במידה והאירוע מיועד לשומרי כשרות, או אמורים להתארח בו שומרי כשרות, חשוב לבחור קייטרינג לחתונה עם תעודת כשרות מתאימה, כדי שכולם יוכלו לאכול וליהנות.

ערך מוסף

לעתים ניתן ליהנות מערך מוסף בבחירת חברת הסעדה מסוימת. לדוגמה, אם אתם מתכננים גם אירוע חתונה וגם אירוע של שבת חתן, מומלץ לבדוק האם החברה מציעה גם קייטרינג לשבת חתן. כך תוכלו לדעת, שכל נושא ההסעדה לשני האירועים נמצא בידיים טובות ותחת קורת גג אחת ותוכלו להימנע ממצבים מבלבלים ומיותרים, כשיש לכם כתובת אחת לכל מה שאתם צריכים מבחינה זו.

לסיכום

כל אירוע צריך קייטרינג וכאשר מדובר על קייטרינג לחתונה, יש לכך אפילו חשיבות מכרעת. היות שכך, חשוב מאוד לבחור את חברת הקייטרינג בקפידה ולבחון את ההתאמה הן לסוג ולסגנון של האירוע והן לסגנון של המשתתפים בו. כמו כן, מומלץ לבדוק איך עוד ניתן להיעזר בחברת ההסעדה הפוטנציאלית לטובת שקט נפשי בתכנון האירוע וארגונו שכידוע, דורשים הרבה מאוד השקעה של זמן ואנרגיות לכל העוסקים במלאכה.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח