חדשות הארץ

ארגוני המחאה: יתקיימו הפגנות הערב, ומחר נעלה בשיירה אל הכנסת

תנועת ׳הדגלים השחורים׳ הודיעה לפני זמן קצר (שני) כי תקיים הערב בשעה 20:30 משמרות מחאה מול בתיהם של נבחרי הציבור של כחול לבן: (גבי אשכנזי – רחוב הכרמל בכפר סבא, בני גנץ – רחוב הטללים בראש העין, אבי ניסנקורן – רחוב הפרג בהוד השרון, איתן גינזבורג – רחוב ש"י עגנון ברעננה) ומול ביתו של שר הבריאות יולי אדלשטיין – ברחוב שלומציון המלכה בהרצליה

בנוסף, ארגוני המחאה: "אין מצב", "קריים מיניסטר", "קומי ישראל", "החזית הוורודה", "התעוררנו", "בלעבתים" ו-הלם תרבות" קוראים לציבור להצטרף לשיירת ענק לירושלים במחאה נגד הגבלת ההפגנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחר (שלישי) תצאנה שיירות רכבים ממספר מוקדים ברחבי הארץ בדרכן לשיירת ענק של כאלף רכבים בכביש 1 באיזור לטרון (בסביבות השעה 10:30) ומשם תעלנה כדרך השיירות בשנת 1948 אל ירושלים לכנסת. השיירה, במחאה על הניסיון של ראש הממשלה ושותפיו בני גנץ וגבי אשכנזי למנוע באמצעות חוק הקורונה הדרקוני את ההפגנות נגדו בבלפור.

השיירה צפויה להקיף את הכנסת ואת קרית הממשלה עם צופרים, צפצפות ודגלים כאות מחאה במהלך ישיבת ועדת החוקה.

מארגוני המחאה 'קריים מיניסטר', 'אין מצב', 'קומי ישראל', ו'החזית הורודה, 'התעוררנו', 'בלעבתים' ו-הלם תרבות שעודדו את הציבור להצטרף לשיירה במוצש האחרון נמסר: "נתניהו עושה הכל למנוע את ההפגנות בבלפור כי הן חושפות את השקרים שהוא מנסה להסתיר ואת העובדה שהוא אחראי למחדל הקורונה החמור. לא נעמוד מנגד כאשר הכנסת מחוקקת חוק אנטי דמוקרטי בשירות הנאשם. נעלה מחר לירושלים ונילחם על החופש והשיוויון."

"דמוקרטיות לא מתות ביום אחד – הן גוססות בהדרגה על ידי פוליטיקאים תאבי כוח שאיבדו את אמון הציבור ורוצים להשתיק את הביקורת עליהם." אמרו.

תגובה אחת

  1. אתם ורק אתם אנשי המחאות תיגרמו פה לתחלוה עוד יותר גבוה ממה שכבר יש כי הערבים והחרדים רואים אותכם שמים פס על ההנחיות אומרים אם להם מותר אז גם לנו וככה יוצא שבגלל השנאה שלכם לביבי ולא משנה כרגע אם הוא אשם או לא אתם גורמים נזק אדיר למדינה לכלכלה לבריאות העם ועוד ועוד דעו לכם לנו לאנשים הרגילים שומרים על החוק נימאסת מהרישעות והטימטום שלכם תפסיקו עד אחרי הקורונה תעבור המגיפה עשו מה שתרצו

Back to top button