בריאות

פרופ' רוטשטיין: יש לתמוך בצוותים הרפואיים ובמשפחותיהם

המרכז הרפואי הדסה שבירושלים, פתח הבוקר (ראשון) מסגרות חינוכיות לילדי הצוותים החיוניים. המרכז הרפואי מסר כי בחר שלא להמתין לקבל מימון מהאוצר והחליט לפתוח באופן מיידי את מסגרות החינוך לילדי העובדים.

צוות מחלקת רווחה ופרט באגף משאבי אנוש בהדסה, הקים השבוע בירושלים שלוש מסגרות אליהן מגיעים למעלה מ-140 ילדי העובדים, כדי שאלו יוכלו להמשיך ולפעול מסביב לשעון למען המטופלים בבית החולים – גם בימים בהם המסגרות האישיות שלהם מושבתות.
כך למעשה נפתחו מעון ויצו, לילדי עובדים מגיל 3.5 חודשים ועד גיל 3, ובתי הספר גואטמלה לילדי עובדי עין כרם ופרנקל לילדי עובדי הר הצופים, בהם פועלות עמותת לביא של עיריית ירושלים והמכינה הירושלמית.

פרופ׳ זאב רוטשטיין מסר כי ״בדיוק כמו את עלויות הטיפול בחולי הקורונה, אנו סופגים על חשבוננו גם את אלו של פתיחת מסגרות החינוך. לא רק חולי הקורונה זקוקים לחמצן. גם בתי החולים זקוקים לו, בתקציבים שינשימו את מערכת הבריאות כולה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״מישהו בממשלה חייב להבין שלא די בכך שאנו קוראים לצוותי הסיעוד, הרפואה, המעבדות וכל תומכי הלחימה לבוא למשמרות״, אמר פרופ׳ רוטשטיין והוסיף כי ״יש לתמוך בהם ובמשפחות, לארגן מסגרות ולתקצב אותן. כולנו רוצים שהצוותים יוכלו להגיע ולתת מעצמם כפי שעשו במסירות לאורך החודשים האחרונים ביתר שאת, והם לא מסוגלים לעשות זאת כל עוד האוצר ושאר הגורמים דנים ביניהם מי יממן וכמה."

פרופ' רוטשטיין סיכם כי "לא רק חולי הקורונה זקוקים לחמצן. גם בתי החולים זקוקים לו, בתקציבים שינשימו את מערכת הבריאות כולה״.

צילום: דוברות הדסה
צילום: דוברות הדסה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח