צבא וביטחון

התעשייה האווירית מקימה חברת בת באוסטרליה עבור כלים אוטונומיים בתחום המכרות

התעשייה האווירית ו-Bis האוסטרלית הודיעו היום על השקת חברת Auto-mate, שתספק פתרונות אוטונומיים למכרות. השותפות בין החברות משלבת את הניסיון התפעולי המוכח של Bis במגזר הכרייה יחד עם ניסיונה הרב של התעשייה האווירית בטכנולוגיות אוטונומיות. התעשייה האווירית מפתחת טכנולוגיה לאוטונומיה של מערכי כלי רכב, המספקת מענה לדרישות מבצעיות לכוחות בשטח לרבות פתרונות אוטונומיים להגנת גבולות, עבודות הנדסה מבוססות דחפורים, שיירות לוגיסטיות, טיפול במטענים ורבים נוספים. Bis, חברת לוגיסטיקה אוסטרלית מובילה, מספקת פתרונות חדשניים בתחום הציוד והלוגיסטיקה לענף הכרייה מעל ל-100 שנים, ואף מפתחת כלי מכרות ייעודיים.

פתרונות האוטונומיה של התעשייה האווירית מיועדת להסבה של כלי רכב כבדים הפועלים מרחוק בתנאי סביבה קשים. פתרונות אלו, המפותחים במסגרת יחידה עסקית שעוסקת בפתרונות אוטומציה וניהול משימה אוטונומית במפעל היבשה של חטיבת אלתא, נמצאים בשימוש מבצעי מתחילת שנות ה-2000, ונמצאו מתאימים ליישומים גם בתחום הכרייה. חברת Auto-mate תציע רמות אוטומציה שונות הניתנות להתאמה על פי צורכי הלקוח ופתרונות טכנולוגיים המותאמים לדרישות הספציפיות של כל פעולת הכרייה, לרבות הובלה, קידוח, העמסה, ועבודות עפר.
החברה המשותפת תאפשר לתעשיית הכרייה העולמית ליהנות מיתרונות האוטונומיה בפעולות הכרייה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת באופן שעתיד לשפר את תפוקות המשתמשים והיעילות התפעולית, להפחית בהוצאות התפעול ולסייע בשיפור הבטיחות. האוטומציה לכלים תעניק שליטה מלאה בנתונים באופן שיאפשר להמשיך ולשפר את פעולות הכרייה. המיזם המשותף ינוהל מהעיר פרת' באוסטרליה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות התעשייה האווירית

כחלק משוק האוטונומיה לענף כלי הרכב הנמצא בשיעורי צמיחה שנתית גבוהים במיוחד, ענף האוטונומיה במכרות לבדו צפוי להשיא מכירות בהיקף 3.2 מיליארד דולר בשנת 2023, כאשר כ70% מהשוק מרוכז באוסטרליה.

צילום: דוברות התעשייה האווירית

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנכ"ל אלתא, יואב תורג'מן, אמר: "אנו שמחים לחבור לחברת Bis האוסטרלית לטובת מיקסום היכולות בתחום הכרייה. מהלך זה הינו חלק מאסטרטגית התעשייה האווירית לקידום אזרוח של טכנולוגיות שיועדו לשוק הצבאי לטובת שימושים אזרחיים. חברת Auto-mate תספק פתרונות אוטונומיים שיסייעו לתהליכי הכרייה ובהם משאיות ההובלה וציוד עזר נוסף ממרכז בקרה יחיד. הפיתוחים של התעשייה האווירית עומדים בחזית הטכנולוגיה העולמית ומגוון תחומי הפעילות הרחב של החברה באים לידי ביטוי גם בעולם האזרחי".

מנכ"ל Bis, בראד רוג'רס הוסיף: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם התעשייה האווירית כחברה מובילה בתחום החדשנות ולהשיק יחד שירות פורץ דרך בשוק האוסטרלי והעולמי. זהו מיזם ראשון מסוגו המציע אוטומציה לענף הכרייה שאינה תלויה ביצרן כלי הרכב. הפתרון החדשני ימכן את אתרי הכרייה ויסייע להתרחבות הפעילות של החברות שישתמשו בו".

מנכ"ל Auto-mate, דניאל פולר אמר : "על סמך הבנת האתגרים שמציבה התעשייה, אני גאה לעמוד בראש חברה כה חדשנית ששמה לעצמה למטרה להתמודד עם אתגרים אלה. Auto-mate תחולל שינוי משמעותי במגזר הכרייה והאוטומציה אשר בסופו של דבר יביא לשיפור הבטיחות והיעילות אצל לקוחותינו. אני נרגש מההזדמנות להביא את היתרונות האלה לשוק האוסטרלי".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח