בריאות

1 מתוך 200 אתרים ברחבי העולם: בניין המרגנית בקרייה יואר בוורוד

ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, יואר כבר מהערב (שני) באור וורוד בניין המרגנית במחנה רבין (הקריה) בתל אביב, וזאת על מנת להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת במניעת סרטן השד. בכך, יינתן האות לפתיחת חודש המודעות לסרטן השד בישראל.

הבניין בקריה יהווה חלק מכ- 200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, כחלק מקמפיין עולמי של חברת אסתי לאודר, ביניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד. מדובר בקמפיין עולמי המתקיים כבר 28 שנה והוקם ע"י הגברת אוולין ה. לאודר ז"ל, שהייתה שותפה גם ביצירת הסרט הוורוד המזוהה עם החודש וגם עם הקמת קרן לחקר סרטן השד. הסיסמה המלווה את הקמפיין השנה: "זה הזמן לסיים עם סרטן השד".

צילום: שוקה כהן

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "מטרת ההארה היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי מירי זיו, ס.יו"ר האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי מניעה, הגילוי המוקדם ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם ולסייע לאגודה למלחמה בסרטן במאבק בסרטן השד ראויה להערכה ומחזקת את פעילותנו ברמה הלאומית והבינלאומית. תודה והערכה מיוחדת לצה"ל שנענה לבקשת האגודה למלחמה בסרטן להאיר את מגדל המרגנית כדי לתרום להגברת המודעות לחשיבות המאבק בסרטן השד".

מפקד בסיס הקריה, אלוף – משנה אייל יוסיפסקו אמר כי "צה״ל רואה זכות ערכית ליטול חלק בהעלאת המודעות למחלת סרטן השד בקרב הציבור. פעולה זו מהווה הזדמנות חינוכית נוספת המשקפת את ערכיו של צה"ל."

צילום: שוקה כהן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח