משפטי/פלילי

3 צעירים חשודים בהשלכת רימון הלם לעבר ביתו של סגן ראש מועצת דיר חנא

המשטרה הודיעה היום (שני) כי עצרה שלושה צעירים, שהשליכו רימון הלם לעבר מרפסת ביתו של סגן ראש מועצת דיר חנא מאחר ופסל מכרז הסעות ופרקליטות מחוז חיפה הגישה כנגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

החקירה החלה לפני כחודש, ב- 27 באוגוסט, עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה אודות השלכת רימון הלם לעבר מרפסת ביתו של סגן ראש מועצת דיר חנא.

צילום: דוברות המשטרה

עם קבלת ההודעה שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום והבחינו בסימני פיח על רצפת המרפסת. חבלן טיפל בזירה, חוקרים אספו ממצאים, גבו עדויות וחקירה נפתחה. החקירה הביאה לאיתור זהותם של שלושת הנאשמים, בני 21, 24 ו- 27 מדיר חנא, כאשר שניים מהחשודים נעצרו בדירת מסתור בתל אביב. השלושה נחקרו ומעצרם הוארך לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום. מהחקירה עלה כי סגן ראש המועצה פסל מכרז הסעות של אחד הנאשמים וזה החליט להתנקם בו וקשר קשר עם שני הנאשמים הנוספים שיבצעו את העבירה. הנאשמים ניסו מבעוד מועד לשבש את החקירה ודאגו לחבל במצלמות האבטחה ממקום יציאתם לביצוע העבירה והסירו מהטרקטורון עמו ביצעו את העבירה את לוחיות הזיהוי והסממנים המזהים כדוגמת דגלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חומר החקירה הועבר לפרקליטות מחוז חיפה, אשר הגישה כנגד שלושת הנאשמים בבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של נשיאה והובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט , איומים ומעשי פזיזות ורשלנות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה את עבירות האלימות מכל סוג שהיא ולא תאפשר כל פגיעה באדם על רקע תפקידו ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד אותם עבריינים בכדי שימוצה עימם הדין."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח