משפטי/פלילי

שני בני דודים מואשמים בשימוש בסך מאות אלפי ש"ח בכרטיסי אשראי גנובים

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד גבר בן 43, תושב חיפה, ובן דודו, בן 42 תושב אשקלון, בחשד שגנבו כרטיסי אשראי שנשלחו ללקוחות ועשו בהם שימוש בהיקף של מאות אלפי ש"ח

המשטרה פתחה בחקירה סמויה לפני מספר חודשים, עם קבלת עשרות תלונות מחברות האשראי השונות בדבר חשד כי נעשה שימוש בכרטיסי אשראי חדשים שנשלחו ללקוחות בדואר, עוד בטרם נמסרו לידיהם. בתוך כך, חוקרי תחנת חיפה ניהלו חקירה ארוכה ומורכבת שכללה גביית עדויות, סריקת צילומי אבטחה ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, במהלכן חשפו השוטרים את זהותם של שני החשודים ועצרו אותם.

מכתב האישום ומחומר החקירה עולה כי החשודים נהגו לערוך חיפוש אקראי בתיבות דואר של בניינים רבי קומות בחיפה, אחר מכתבים ובהם כרטיסי אשראי חדשים שנשלחו ללקוחות מחברות האשראי ובהמשך יצרו קשר עם לקוחות החברה אליהם נשלחו הכרטיסים, הזדהו כנציגי חברות האשראי והוציאו מהם במרמה את הקוד הסודי של הכרטיסים, שאפשר את השלמת העבירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, החשודים ביצעו באמצעות כרטיסי האשראי עסקאות בבתי עסק שונים ואף משיכות של סכומים כסף גדולים במזומן בכ- 65 כרטיסי אשראי, כאשר על פי החשד היקף העסקאות ומשיכות הכספים מסתכם במאות אלפי שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום ובקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים נגדם.

Back to top button