צרכנות

מתכננים בריכת שחיה ביתית – קבלו כמה עצות

כאמור, עם השנים איכות החיים בארץ השתפרה ורבים גרים בדירות צמודות קרקע עם גינה פרטית שעליה אפשר להקים בריכת שחיה ביתית. בעקבות התחרות בענף וירידה משמעותית במחירים, כיום במחיר שווה לכל כיס, כל אחד שמעוניין, מסוגל להגשים חלום ולגור בבית עם בריכת שחייה. במידה ואתם מתכננים בריכת שחיה ביתית – קבלו כמה עצות וטיפים שיסייעו לכם בבחירה.

בריכה ביתית לכל צורך

אחת הסיבות שרבים שואפים לבנות בריכה פרטית בבית שלהם היא מהסיבה שבריכה ביתית תוסיף לערך הבית, בעלות יחסית נמוכה. שדרוג החצר עם בריכת שחייה לא תחייב אתכם כל יום להתרענן בה ותצליחו ליהנות גם אם תשבו לצידה עם כוס יין ביד. בכל מקרה של בניית בריכה פרטית בגינה, יש חשיבות להתאמה של הבריכה לצרכים של הדיירים. יש כמה סוגים של בריכות שחיה ביתיות. יש כאלה שירצו לבנות אותה אותה בעיקר בשביל לשחות בה מדי יום ולצורך זה יקימו בריכה ארוכה וצרה כמו מסלול שחייה – 2 מטר על 20 מטר, ויש שיקימו בריכה בגודל 3 מטר על 6 מטר שמיועדת בעיקר להשתכשכות בימי הקיץ החמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תבחרו בריכה בהתאם לתקציב שלכם 

בשוק קיימים מגוון בריכות במנעד מחירים כשהבריכה המומלצת היא בריכת שחיה מבטון שבנויה במעמקי האדמה. העלות של הבריכה הזו תשתנה בהתאם לגודל שלה, עם זאת, בריכה ממוצעת – שהגודל שלה הוא 10 על 4 מטר והעומק שלה ינוע בין מטר למטר וחצי מטר – תעלה בממוצע 150 אלף שקלים, במידה והיא נבנית יחד עם הבית עצמו. במידה והיא תבנה לצד בית קיים, העלות תהיה גבוהה יותר בעוד 20 אלף שקלים. על כן, חשוב שתבחרו בבריכה שתתאים לתקציב שלכם כשאתם לוקחים בחשבון את התחזוקה של הבריכה ואת ההשקעה לטווח הארוך.

תכירו בתחזוקה של כל בריכה

 התחזוקה של הבריכה תעלה גם היא לא מעט כסף מלבד ההקמה הראשונית. העלות מדי חודש תהייה כרוכה בעלויות של מים, חשמל וכימיקלים ותעמוד לפחות על 350 ₪ ואם תבחרו לשכור את שירותי תחזוקה, אדם שיבוא אליכם אחת לשבוע לטפל בבריכה, מדובר בתוספת של 600 ₪  לחודש.

עצבו את הבריכה שלכם

אם אתם מעוניינים בבריכה כדאי שתקבלו החלטות לא רק לגבי הגודל שלה, כי אם לגבי עוד פרמטרים שיכולים להשפיע על הבחירה. לפני הכל, עיצוב הבריכה וחומרי החיפוי שלה. ניתן לעצב את הבריכה במגוון עיצובים, למשל בריכה בעיצוב כפרי עם בנייה של דק עץ מסביב, בריכה מבטון בסגנון מודרני ויוקרתי ועוד.

השימוש באריחי קרמיקה בימינו כבר פסה והחיפויים המבוקשים הם חיפוי באמצעות פסיפסים, בטיח שהוא צבעוני או בציפוי של אבנים טבעיות. גם התאורה סביב או בתוך הבריכה תוסיף נופך רב לחלל ותשדרג את המראה. תאורה מתקדמת היא באמצעות תאורת לד שהיא תאורה חסכונית והעלות שימוש בה היא נמוכה למדי. בנוסף, תוכלו לתכנן תאורה שתהייה בתוך הבריכה עצמה בגוונים שמתאימים לתאורת אווירה של לילה, יום וכולי.

ביטחון בסביבת הבריכה

 פרט חשוב ביותר  – בריכה ביתית יש לכסות תמיד! ולצורך זה יש לוודא שיש לכם כיסוי מתאים לבריכה שלכם ושהוא עונה על כמה מצבים: מונע נפילות של בני אדם לתוך הבריכה, בפרט כשמדובר במקום שישו בו ילדים קטנים מאוד. בנוסף, מונע אידוי מים ומבחינה תרמית חוסך בעלויות של חימום מים. יש היום כיסוי תריס צף וכיסוי בטיחותי, שניהם ישמרו על התאדות וחיסכון במים ובאנרגיה, אולם כיסוי בטיחותי ימנע גם נפילות פתאומיות למים.

המאמר נכתב באדיבות ערוגת הבושם – שירותי גינון, פיתוח סיבבתי והקמת בריכות שחיה
https://www.pond.co.il/ טלפון: 050-7490049

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח