מבזקים

ח"כ עודה על ההסכם עם האמירויות: הכיבוש ימשיך גם מחר

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, התייחס לפני זמן קצר (שלישי) להסכם השלום בין ישראל לאמירויות ואמר: "ביום שבו נחגוג את השלום נוכל כולנו לנשום לרווחה. מיליונים ירגישו עצמאות שנמנעה מהם במשך עשורים וכל האנשים החיים בארץ ירגישו בטוחים יותר. החרדה הקיומית התמידית שאליה כבר התרגלנו תפנה מקום לשקט שלא חווינו."

עודה הוסיף כי "עוד יגיע היום שבו נחגוג את השלום, אבל היום הזה עוד לא הגיע. הכיבוש ימשיך גם מחר." הוא הדגיש, "פלסטינים יחיו תחת משטר צבאי, מתנחלים ימשיכו לגזול מהם אדמות וחיילים ימשיכו לעמוד במחסומים ולהכנס לבתים."

לבסוף סיכם: "הטקס המפואר בוושינגטון הוא לא הסכם שלום היסטורי אלא עסקת נשק היסטרית. קבלה של מציאות בה פלסטינים חיים תחת כיבוש בלי עצמאות, חופש או זכויות בסיסיות תמורת מטוסים ומערכות סייבר. מעט אנשי עסקים ירוויחו מהיום הזה, אבל כולם יודעים שאין אזרח פשוט אחד בכל המזרח התיכון שירגיש יותר חופש או ביטחון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. לקיימן עודה. לא חובה קדושה להתנגח בכל מחיר כמו ילד קטן. התחיל מהלך עם מעורבות אמריקאית ברורה שמונעת מאינטרסים אמריקאים ואין בזה כל רע. הפלשתינאים כהרגלם לצערי אמרו לא עוד לפני שהבינו מה טראמפ מציע. העגלה נוסעת והם נשארים מאחור. במקום לתת להם עצת זהב שיצטרפו עכשיו , אתה בוחר לחבות את האש מבלי להציע שום דבר קונקרטי. אני לא ימין והפסדת אצלי הרבה נקודות. תדאג למצביעים שלך. הם רוצים להשאר בארץ ישראל! הם רוצים שיוויון זכויות. הם לא כל כך מתעניינים בפלשתינאים.

  2. יה מחבל… בושה שאחד כמוך נמצא בפרלמנט ישראל. גם הערבים בישראל וגם בשטחים אומרים שאתה מחבל…

Back to top button