משפטי/פלילי

קריים מיניסטר נגד יאיר נתניהו: "אין גבול לזלזול שלו במערכת אכיפת החוק"

תנועת קריים מיניסטר פנתה היום (רביעי), באמצעות עורך הדין גונן בן יצחק, לבית משפט השלום בירושלים בדרישה לזמנו מידית על ביזוי בית המשפט. לטענת התנועה, יש בידה ראיות כי נתניהו הבן הפר מספר פעמים את צו בית המשפט למניעת הטרדה מאיימת שניתן כלפיו שגרר איומים על אנשיה.

לפני כחודש הגישה התנועה תלונה במשטרת לב הבירה בירושלים, לאחר שלטענתם יאיר נתניהו הפר במכוון את הצו למניעת הטרדה מאיימת שהוציאה כנגדו סגנית נשיאת בית המשפט השלום בירושלים, השופטת דורית פיינשטיין. זאת לאחר שיאיר נתניהו פרסם קריאות להגיע לבתיהם של חברי התנועה תוך שהוא חושף את פרטיהם האישיים המלאים בניגוד לחוק הגנת הפרטיות אשר גרר איומים על חייהם והטרדות בלתי פוסקות שנמשכות עד היום, כך לדברי תנועת 'קריים מיניסטר'.

לטענת תנועת 'קריים מיניסטר', מפניית התנועה לבית המשפט עולה כי יאיר נתניהו לא הסיר מיידית את הפוסט כפי שחייבה אותו השופטת מעל ליומיים לאחר ההחלטה. הפוסט הוסר רק בעקבות פניות מצד עיתונאים. יתרה מכך, נראה שנתניהו הבן התעלם במכוון מהוראת השופטת כי עליו 'להימנע מלהטריד את המבוקשים בכל צורה ולרבות באמצעות אחר'. מעדויות שאספו חברי 'קריים מיניסטר' ואשר מוצגות כנספחים לפנייה לבית המשפט, עולה כי מאז ההחלטה המשיך נתניהו לשתף ולהדהד פרסומים העוסקים בתנועה ובאנשיה, גם בזמן האחרון. בתנועה משוכנעים כי מעשים אלו נעשו בכוונת מכוון על מנת להמשיך ללבות את האש וכי קיים קשר ישיר בין מתן ביטוי פומבי בערוציי המדיה של יאיר נתניהו (כתשעים אלף עוקבים בפייסבוק ועוד מספר דומה של עוקבים בטוויטר) לבין העובדה כי ההסתה, האיומים וההטרדות כנגד אנשיה נמשכים עד היום,כך נמסר מהתנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתנועה דורשים מבית המשפט לקיים דיון דחוף ולחייב את נתניהו הבן להגיע ולמסור את גרסתו, לאחר שבדיון הקודם בית המשפט פטר אותו מהתייצבות.

עורך הדין גונן בן יצחק אמר : "יאיר נתניהו מתעלם בצורה מופגנת מצו הטרדה מאיימת שפסק נגדו בית המשפט. אין גבול לזלזול שלו במערכת אכיפת החוק. אנשים רגילים ללא ייחוס, היו נעצרים מיד, אלא שבמקרה של נתניהו, משטרת ישראל מטפלת בעניין בכפפות של משי. אני מצפה מבית המשפט למצות איתו את הדין בצורה חמורה וחד משמעית. נראה שזו הדרך היחידה להרתיע את המסית הקטן מבלפור."

יאיר נתניהו. צילום: טוויטר
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח