חדשות הארץ

עשרות עובדי זאפ הפגינו מול ביתה של מנכ"לית קרן אייפקס

עובדי זאפ גרופ ערכו הבוקר (שני) הפגנה נוספת מול ביתה של זהבית כהן, מנכ"לית קרן אייפקס, במחאה על גרירת רגליים מצד הנהלת החברה במו"מ לחתימת הסכם קיבוצי.

זאפ גרופ, המעסיקה כ-300 עובדים, עוסקת בשרותי פרסום אינטרנטיים במגוון תחומים, ונמצאת בבעלותה של קרן אייפקס. לפני כשנתיים התאגדו העובדים בהסתדרות ומאז מתנהל משא ומתן מול ההנהלה במטרה להגיע להסכמות לחתימה על הסכם קיבוצי שישפר את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי.

בחודש פברואר הגיעו הצדדים להסכמות, אך הנהלת החברה נמנעת מלחתום על ההסכם, על אף שוועד העובדים אפשר לחברה להוציא עובדים לחל"ת ולבצע פיטורי עובדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהפגנה, בה השתתפו עובדי זאפ גרופ ופעילי הסתדרות, קראו העובדים לכהן לשוב לשיחות עם נציגות העובדים ולקדם את החתימה על ההסכם. על השלטים שנשאו העובדים נכתב בין היתר: "זהבית, דברי איתי", "נלחמים על הבית", "אחרי שנתיים, נגמרה הסבלנות", "הסכם קיבוצי עכשיו" ו"ביטחון תעסוקתי זה לא מילה גסה".

צילום: דוברות ההסתדרות

מטעם המוחים נמסר: "לאחרונה פורסם בכלי התקשורת כי כהן תנסה להנפיק את החברה בזמן הקרוב, לאור מצבה הכלכלי הרווחי של זאפ, אשר רבים מאתריה הגדילו את רווחיהם במהלך התקופה האחרונה. נוכח מצב זה, ומתוך חשש שההנפקה תפגע בביטחונם של העובדים, נחוש ועד העובדים להמשיך במאבק עד לחתימה על ההסכם. יתרה מכך, ניכר כי לאור ניסיון ההנפקה של כהן את מקס סטוק כפי שהתפרסם השבוע, עובדי הרשת אינם שיקול כלל בקבלת ההחלטות ועתידם וביטחונם אינם נלקחים בחשבון על ידי בעלי החברה ומנהליה."

יושב ראש איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, מסר הבוקר: "זהבית כהן הייתה עסוקה השבוע בניסיון הנפקה של מקס סטוק. גם שם, ברור שהעובדים ממש לא מעניינים אותה. החברה עוברת מיד ליד והעובדים מופקרים לגורלם. בזאפ לא ניתן לזה לקרות. חזרנו גם היום, להזכיר שעובדי זאפ נחושים להבטיח את עתידם. בניגוד לבעלים ומנכ"לים שמתחלפים, העובדים כאן כדי להישאר, והם דורשים את התנאים שהובטחו להם".

יושבת ראש ועד עובדי זאפ גרופ, תקוה ברמר, אמרה: "זהבית כהן חושבת שהיא יכולה להמשיך למשוך מיליונים בזמן שלנו יספרו שאין כסף, שחייבים לפטר ושאי אפשר לדבר עכשיו על הסכמים לעובדים. לא יתכן שהיא תהנה מכל הרווחים, תמשוך אליה כספים ללא הגבלה ואותנו ישאירו בלי כלום ביד. מפירות ההצלחה שאנחנו מייצרים כבר שנים אנחנו דורשים ליהנות גם. לא ביקשנו הרבה והדרישות שלנו כבר סוכמו לפני חודשים. מספיק עם החזירות ועם חוסר הצדק".

צילום: דוברות ההסתדרות
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח