חדשות הארץ

חייל בן 19 התמוטט במסיבת טבע ומת, 4 חשודים בגרימת מותו

אריאל יובל צפריר, חייל צה"ל בן 19 מהיישוב ברקן שבשומרון, הוא הצעיר שמת לאחר שהתמוטט אתמול (שישי) במהלך מסיבת טבע בוואדי בלב שמורת פורה. הוא הובא על ידי חבריו לחניון סמוך כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה, שם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. הרופאים ניסו להציל את חייו אך ללא הועיל ונקבע מותו.

פראמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין סיפר: "כשהגענו לחניון הובילו אותנו לרכב פרטי. הצעיר שכב במושב האחורי כשהוא מחוסר הכרה וחם מאוד למגע. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו נוזלים, הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים."

כוחות משטרה הוזעקו למקום והחלו בסריקות באזור בסיוע מסוק משטרתי על מנת לאתר את הזירה שבה התקיימה מסיבת הטבע ושם התמוטט אריאל ז"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אריאל יובל צפריר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק
אריאל יובל צפריר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק
אריאל יובל צפריר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק
צילום: דוברות המשטרה

אתמול הודיעה המשטרה כי עוכבו 8 חשודים, כולל מארגני האירוע, אשר הובילו את השוטרים לעומק השטח המיוער של שמורת הטבע פורה בתוך וואדי נסתר לעין, שלא ניתן להבחין בו, למיקום בו נערכה המסיבה.

במהלך התחקור הראשוני של האירוע התברר כי בסמוך לשעה 09:00 בבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרח שמתגורר בקיבוץ רוחמה על כך שבאזור מתקיימת מסיבת טבע והוא שומע רעשים.

מיד עם קבלת הדיווח יצאו ניידות של משטרת ישראל לאזור וביצעו במשך יותר משעתיים סריקות נרחבות, אך לא הצליחו לאתר את מקור הרעש.

בתום הערכת מצב שנערכה הוחלט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית במרחב לכיש.

היום הודיעה המשטרה כי תבקש הערב להאריך את מעצרם של 4 בגירים שנעצרו אתמול. ארבעת העצורים, החשודים בארגון המסיבה, נעצרו אתמול בשעות הצהרים לאחר שהצעיר פונה ע"י חבריו לכביש 40 ומשם פונה לבית החולים, שם כאמור נקבע מותו.

היום יבקשו חוקרי משטרת ישראל להאריך את מעצרם בחשד לגרימת מוות, שיבוש הליכי חקירה וניהול עסק ללא רישיון.

ענת, אמו של אריאל, ספדה לו בחשבון הפייסבוק שלה. "יום אחד אתה חושב שאתה קם ליום מקסים ושגרתי, אבל מישהו שם למעלה מחליט אחרת", כתבה. "אוי אלוהים אוי, איך לקחת לנו את האוצר היקר מכל? תמיד היית ילד שמח ומתוק שעוזר ושם לב לכל הפרטים. הלכת למסיבה שממנה לא חזרת. הכאב גדול מנשוא, החור הזה בלב שאין מה שימלא אותו. אני כבר מתגעגעת אלייך".

הוא הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.

Back to top button