טיולים

בקרוב: טיולים מאורגנים לאיחוד האמירויות

חברת פגסוס טיולים תתחיל לשווק טיולים מאורגנים לאיחוד האמירויות בשיתוף פעולה עם שותפיה הבינלאומיים מתחום התיירות.

בחברה ציינו כי "הטיולים ישלבו ארכיטקטורה מודרנית המשלבת את הבורז' חליפה, הנמל ומבנים עצומים ומופלאים שההקבלות לתקופות הרומיות האדירות אינן מביישות. השילוב של תרבות מקומית מסורתית שהושפעה במאה הקודמת מגילויי הנפט ושינו את יחסי הכוחות באזור.

ניגע בטיולינו בחוויות הסחר ונלמד על אופי הסוחר הערבי ששינע את האיסלאם ועזר ביצירת הדת הגדולה בעולם, מרכזי הקניות העכשוויים הם סמל להישג הערבי והאומנות או יותר נכון החיקוי המושלם שכסף יוצר – הלובר הערבי והמקביל לזה שבפריז. יחד עם חוויות מידבריות ועינות מדבר שובי עין – כל אלו יהיו חלק מטיולי העומק הפגסוסים שיובילו ליעד זה לכשיתאפשר להגיע ולטייל במזג אוויר של חודשי אוקטובר עד אפריל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איתמר ניר סמנכ"ל פגסוס טיולים: "אנו שמחים על ההזדמנות לחשוף חלק חדש של העולם שהיה לנו כפרי האסור , לקראת פתיחת השמיים והגבולות אל ארץ האמירויות ( 7 הנסיכויות ) נרתמנו בפגסוס להיערך ביסודיות כדרכה של החברה ולבחון מה יש לאמירויות להציע בספקטרום הרחב של האפשרויות. לצורך כך רתמנו למשימה צוות מוחות ממיטב מדריכי פגסוס, גם בעלי היכרות עם האזור וגם כאלה היכולים לתרום בהקמת מוצרים/טיולים לצורך הרחבת אופקים מצד אחד וגם לצורך הנאה ונופש"

איתמר ניר, סמנכ"ל פגסוס. צילום: מורג ביטן

Back to top button