חדשות הארץ

בשיא החום: 20 ילדים קטנים נתקעו בתוך מעלית וחולצו בשלום

היום (ראשון) בשעות הצוהריים הוזעקו כונני ארגון ידידים לבניין ברחוב הרואה בשכונת רמות בירושלים בעקבות דיווח על עשרות ילדים שנתקעו ביחד עם הגננות בתוך מעלית. נציין כי האירוע התרחש בשעה 15:39 בשיאו של יום חם מאוד עם טמפרטורות גבוהות.

מיכי שעיו, מנהל צוות צפון ירושלים, דניאל גריבי וחיים ברנד, כונני הצוות, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם פתחו במקצועיות ובזהירות את המעלית שנתקעה וחילצו ממנה את הגננות ו-20 הילדים הקטנים בשלום וללא פגע.

מיכי מתאר: "הגענו למקום מהר מאוד. שמענו מבעד לדלת המעלית שהילדים הקטנים מבוהלים מאוד מהסיטואציה. אחרי הכול היה חם מאוד וחושך מוחלט. הם צרחו מאוד חזק מתוך המעלית ואני מניח שהסיטואציה הייתה לא פחות קשה לגננות המסכנות שניסו להרגיע את הילדים אך ללא הועיל. דניאל ואני יחד עם חיים ברנד שהוא מתנדב בידידים וגם מוסמך כחובש רפואת חירום, עשינו הכול כדי לחלץ את הילדים והגננות מהמעלית התקועה, מצד אחד כמה שיותר מהר ומצד שני בבטיחות מלאה. החום היה כבד מנשוא ועל אף זאת בעבודת צוות הצלחנו לחלץ אותם ב"ה בשלום. קטע הסרטון שצולם מיד אחרי האירוע יכול לתאר את הלחץ וההיסטריה שהיו שם. טוב שלא היו צריכים להמתין לחילוץ יותר מדי זמן. אני שמח מאוד שב"ה הכול נגמר בשלום ובמהירות על הצד הטוב ביותר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח