צבא וביטחון

ניצב מוטי כהן: יש שיח פסול כנגד המשטרה הגובל בהסתה

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן התייחס הבוקר (שישי) לאירועי המחאות ברחבי הארץ והדגיש כי יש שיח פסול כנגד המשטרה הגובל בהסתה והבהיר כי משטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אזרח לממש את חופש הביטוי והמחאה.

"אני ער לשיח סביב הארגון, לחלקו יש להאזין בקשב רב כביקורת לגיטימית, אך לצערי נשמע גם שיח משתלח והרסני שלעיתים אף גובל בהסתה – אותו יש לגדוע ומיד. אמר ניצב מוטי כהן והוסיף, "מדובר באחת התקופות המורכבות והרגישות לנו כחברה, כמי שעומד בראש הארגון בתקופה מורכבת זו חשוב לי להדגיש, משטרת ישראל היא משטרה חזקה ובעלת כוחות ויכולות יוצאי דופן, אך עיקר חוסנה מורכב מהמרקם האנושי שמרכיב אותה ושנבנה לאורך שנות קיום המדינה משכבות שונות ומגוונות בחברה."

ניצב כהן ציין כי "המשטרה היא מראה של החברה הישראלית – יש לנו שוטרים ושוטרות בני דתות ועדות שונות, כולם כאחד מושבעים לשרת ולהגן על המדינה ותושביה וזה ייעודם. משטרת ישראל איננה משטרה פוליטית וככזו היא משטרת כל אזרחיה – משטרה מקצועית, הוגנת ושוויונית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "השוטרים ערוכים ונכונים בכל רגע נתון, לשמור ולהגן על שלום הציבור ולאפשר חיים בטוחים וחופשיים, ובתוך כך נחושים גם לאפשר לכל אזרח את חופש הביטוי והמחאה ואת זכויותיו הדמוקרטיות בגבולות החוק".

ניצב כהן הוסיף ואמר: "אני חושב שהגענו לצומת דרכים שמחייבת כל אחד ואחת לעצור ולנתח לאן פנינו מועדות כעם אחד וכחברה דמוקרטית חפצת חיים. הבה נוריד יחד את מפלס הזעם ונקפיד להיות עם אחד, חברה דמוקרטית חיה ונושמת עם סולידריות, רעות ועתיד בטוח. אני קורא לציבור המפגינים ובכלל, להישמע להנחיות השוטרים, לגלות אחריות ולהימנע מאלימות."

לסיכום הבהיר: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אזרח באשר הוא, לממש את חופש הביטוי והמחאה. השוטרים יתייצבו תמיד לאבטח, לשמור, להגן ולנקוט באיזונים הנכונים, באופן הוגן ושוויוני לטובת כל הצדדים, לטובת שלום ובטחון הציבור ולטובת חוסן והמשכיות מדינתנו".

ניצב מוטי כהן. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. עם ישראל, כמו עמים אחרים , עוברים תקופה בעייתית : תקופת הקורונה ; בתקופה זו מוטלות על משטרת ישראל ועל כוחות הביטחון מטלות רבות ומורכבות ; בעזרת השם ובתיקווה שנעבור תקופה זו , ועם ישראל ימשיך לשגשג , וליתרום רעיונות לעמי תבל , שיבטיחו איכויות חיים לדורות העתיד .

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח