צרכנות

הזמנת כריכים לאירוע משרדי – הדרך הכי טובה לשבור את השגרה

בתור מנהלי כוח אדם בחברה גדולה, יש לכם לאורך לוח השנה לא מעט אירועי שיא מקצועיים, מפגשים עם קולגות ולקוחות ואפילו פגישות צוות שבועיות. בתוך תמהיל העבודה הרב שיש לכם לבצע, גם חשוב לכם לשמור על גיוון ועניין לטובת כל אנשי החברה. ולכן בשנים האחרונות נוצרה סטנדרט מקצועי חדש בעולם משאבי האנוש והוא ההזמנה של שירותי כריכים לאירוע משרדי, כדי לשבור את השגרה ולעודד את הצוותים שלכם. אתם לא צריכים לשבור את הראש בשביל להזמין אוכל טעים למשרד, במיוחד אם יש לכם אפשרות למצוא חברות מומחיות להכנה של כריכים לאירוע בכמויות גדולות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא את החברה הנכונה, ולבצע הזמנה מוקדמת של השירותים הרצויים לכם. 

 

איך לבחור כריכים לאירוע המשרדי הקרוב שלכם?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם כבר השתכנעתם שאתם רוצים להזמין שירותי כריכים לאירוע הקרוב למשרד שלכם, אז כדאי שתדעו איך אתם צריכים לבחור את השירות הנכון ביותר לכם נקודה בדרך כלל יש צורך להסתכל על ארבעה פרמטרים בשביל לבחור את השירות המושלם:

  1. סוג האירוע – אם מדובר על פגישת הנהלה מיוחדת, או על הרמת כוסית חגיגית, אתם תרצו להשקיע ולהזמין כריכים לאירוע ברמה מאוד גבוהה. לחילופין כאשר אתם מארגנים יום כיף לילדי העובדים, יתכן שתרצו לתת את הדגש על כמות הכריכים, ולהציע מבחר מצומצם יותר של אפשרויות מבחינת הטעם.

  2. כמות המשתתפים – ככל שמדובר על אירוע גדול יותר, כך יש צורך לרכוש כמות גדולה יותר של כריכים ולתכנן את ההזמנה שלכם בצורה מושלמת יותר. יכול מאוד להיות שלא תהיה לכם הערכה מדויקת של מספר המשתתפים כבר בהתחלה של ההפקה. אבל, ברגע שיש לכם אפשרות לציין את כמות המשתתפים הוודאית, כדאי לכם לעדכן את חברת הקייטרינג. כך הם יצליחו להתכונן לאירוע.

  3. מגוון הכריכים – במקום להזמין כמה סוגים של מנות משירותי קייטרינג, אתם יכולים לבצע הזמנה של כמה וכמה סוגי כריכים אותם תגישו באירוע. זאת בהתאם לטעם האישי שלכם ולדרישות תזונה שמגיעות מה משתתפים באירוע.

 

תיאום של כל הפרטים הקטנים – יביא להצלחה מושלמת באירוע

 בתהליך העבודה על הזמנת כריכים לאירועים, יש כמה וכמה נקודות מפתח שאתם רוצים לטפל בהם בכדי להגיע להפקה מושלמת. ראשית לכל, חשוב לתאם משלוח כריכים לאירוע, על פי לוח הזמנים הכללי של המשתתפים והפעילויות. אין שום סיבה להגיע למצב שבו האוכל מגיע מוקדם או מאוחר מדי, והוא לא טרי מספיק לאירוע, אם יש לכם לוח זמנים מתוכנן בקפידה. כמו כן חשוב לבחור בחברה אשר תוכל להעניק לכם שירותי קייטרינג מעולים, בעלות שמתאימה לתקציב ההפקה הכללי באירוע אותו אתם מארגנים.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח