פוליטי / מדיני

תנועת אומ״ץ בפנייה לנשיא: התערב כדי למנוע בחירות נוספות

יו"ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא, פנו אתמול (רביעי) לנשיא המדינה בבקשה שיתערב בהתגוששות של שני הגושים הפוליטיים אשר ככל הנראה אינם מגיעים להסכמה לעניין התקציב ובכך גוררים את מדינת ישראל לקטסטרופה של בחירות רביעיות.

בתנועת אומ״ץ סבורים כי בכוחו, כישרונו ויושרו של נשיא המדינה הוא יוכל לזמן את ראשי הקואליציה לנסות ללחוץ עליהם להגיע להבנה ואם יש צורך להפעיל את יכולת הגישור דבר שיתרום רבות למניעת פשיטת הרגל של מדינת ישראל בעת כה קשה.

ראשי התנועה מדגישים כי המדינה שקועה בהתמודדות עם מחלת הקורונה ואינה מצליחה להתאושש ממנה, עסקים רבים קורסים, מערכת החינוך אינה מתפקדת, מערכת הרפואה מתמוטטת, הכלכלה במצב קשה ואנו קרובים לפשיטת רגל של המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כותבים ראשי התנועה לנשיא ריבלין: "מדינת ישראל נמצאת לכל הדעות במצב חירום שלטוני וכלכלי, אזרחי ישראל צועקים חמס ומפגינים ברחובות בניסיון להציל את המצב. כמי שעומד בראש מוסד הנשיאות בגאון ובכבוד, אתה מוזמן בזה לעשות ולהשקיע בקירוב הלבבות ובניסיון להשאירנו שפויים ומתפקדים בכך שימנעו בחירות רביעיות".

להבנתה של תנועת אומ"ץ כבוד נשיא המדינה יוכל למנוע את האסון הממשמש ובא עלינו ועל כן פנו אל כבודו בקריאה רמה לנסות ולעשות למניעת התדרדרות קטסטרופלית.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה. כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

ארכיון. צילום: חיים צח/ לע"מ
Back to top button