צבא וביטחוןרצועת עזה

טרור הבלונים נמשך: 7 שריפות פרצו בעוטף, צה"ל תקף ברצועת עזה

שוטרים וחבלן משטרה הוזעקו היום (שבת) ליישוב בתחום המועצה האזורית שדות נגב בעקבות דיווח על בלון שאותר ואליו מחובר פריט המעורר חשד. מבדיקת החבלן עלה כי מדובר בבלון תבערה. לא נגרם נזק ואין נפגעים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, עובדי ויערני קק״ל נגב מערבי, צוותי כב"ה וצוותי צה"ל פועלים בשעה זו בשני אירועי שריפה ביער כיסופים שנגרמו כתוצאה מבלוני תבערה ששוגרו על ידי מחבלים משטח רצועת עזה. מהבוקר אירעו עד כה 7 שריפות ביישובי העוטף.

צה"ל תקף הלילה ברצועת עזה, בפעם הרביעית ברציפות מאז החל טרור הבלונים. התקיפה בה השתתפו מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים של צה״ל, בוצעה כנגד יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. במהלך התקיפה הופצצו מוצב של מערך ההגנה האווירית של חמאס, תשתיות תת קרקעיות ועמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס.

התקיפה כאמור בוצעה בתגובה להפרחות בלוני הנפץ ובלוני התבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך השבוע האחרון.

צה"ל הדגיש כי הוא רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל.

בצה"ל מבהירים כי ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל.

תגובה אחת

  1. שרי בטחון וראש ממשלה מטומ………אין כסף לעזור לעם ישראל בכלכלת קורונה אבל יש כסף להפציץ מתחמים ריקים של חמאס עם פצצות שעולות מיליונים מה אין לנו פצצות אש זולות יותר לזרוק על כל השטחים של עזה ולשרוף להם את הכול הטייסים שלנו גם כך אוהבים להפציץ דיונות

Back to top button