חדשות הארץ

ביטוח ישיר תשלם 110 אלף שקל להסתדרות

לאחר שחברת ביטוח ישיר איי.די.די הצהירה בפני בית הדין שלא תפגע בהתארגנות העובדים, ייסגר התיק בבית הדין והחברה תשלם להסתדרות סכום של 110 אלף שקל, כך קבע אמש (רביעי) השופט דורון יפת מבית הדין האזורי לעבודה תל-אביב. מתן ההחלטה וסגירת התיק בנושא היו בהסכמת הצדדים, לאחר שבית הדין התרשם מהעדויות שהוצגו בפניו. ההסתדרות הודיעה הבוקר כי תדאג להקצות את הכספים לטובתם ולרווחתם של העובדים בביטוח ישיר.

נזכיר כי הבקשה הוגשה לבית הדין לפני כשלושה חודשים על ידי עורכת הדין תהילה בנישו, סגנית ראש הלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, ועורך הדין יובל ברוק. הבקשה גוללה מסכת של פעולות אסורות, שבהן נקטה לכאורה, חברת ביטוח ישיר כדי לסכל את מהלך ההתארגנות של עובדיה ולהניא אותם מלהתאגד במסגרת ההסתדרות. לצד הפעולות שפורטו בבקשה, בתקופה זו החברה אף הרחיקה מהעבודה וזימנה לשימוע בטרם פיטורים שני עובדים ותיקים שהיו ממובילי ההתארגנות. לאחר התערבות ההסתדרות ופנייתה לבית הדין, החברה קיימה שימועים למועמדים לפיטורים והחליטה להחזיר אותם לעבודה.

מהאגף להתאגדות עובדים בהסתדרות נמסר היום: "אנו גאים מאוד בוועד העובדים האמיץ והנחוש של ביטוח ישיר ובטוחים כי בקרוב יחל עידן חדש ביחסי העבודה בחברה. אנו נפעל לחלוקת הכסף לטובת העובדים בביטוח ישיר ורווחתם. תודתנו העמוקה לעורכי הדין המעולים שליוו אותנו בתהליך, עורכת הדין תהילה בנישו ועורך הדין יובל ברוק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דר' אבישי טייכר

8 תגובות

  1. פשוט תפנה לאגף להתאגדות עובדים בפייסבוק, או להסתדרות החדשה, אפשר גם למרחב שלך(ההסתדרות בעיר שאתה גר בה) או בטלפון 1700-700-331

  2. כל מה שצריך עכשיו זה שכל מעסיק שחושב לפגוע בעובדים שלו יראה את זה ויבין שעדיף לא לעבור על החוק, אלא לדבר עם העובדים שלו

  3. ביטוח ישיר קיבלו חיוב ישיר. עכשיו כל מה שנשאר זה שיהיה הסכם קיבוצי. יש חוק במדינה

  4. משהו טוב קורה שם בהסתדרות. דואגים לעובדים החלשים. גם הרבה עובדים חלשים ביחד – יש להם כוח

Back to top button