משפטי/פלילי

8 חודשי מאסר לשוטר בגין עבירות הטרדה מינית כלפי קטינים

בית משפט השלום בראשון לציון גזר היום (חמישי) שמונה חודשי מאסר בפועל ופיצוי כספי בסך 20 אלף ש"ח, על שוטר שהורשע בעבירות של הטרדה מינית כלפי 4 קטינים בני 14 בתקופה הרלוונטית. השוטר הורשע בכך שניצל את קרבתו לחבריו של בנו והטריד אותם באמצעות הודעות בעלות תוכן מיני ולאחר מכן ביקש מהם למחוק את ההתכתבויות. באחד המקרים הציע השוטר לאחד הנערים לקיים יחסי מין עם שוטרת העובדת עמו בתחנה.

בית המשפט קבע כי יש במעשיו של הנאשם חומרה שבעתיים שכן מעבר לחומרה שיש בהם כשלעצמם "הנאשם פגע פגיעה אנושה באמון שניתן בו, תוך שניצל ניצול בוטה את יחסי הקרבה החברות והשכנות ואת נוכחותו בחייהם של הקטינים על רקע חברותם עם בנו". עוד נכתב בהחלטת בית המשפט כי כל אדם זכאי שלא להיות מוטרד על ידי אחר בהטרדה מינית חוזרת ונשנית. בוודאי אמורים הדברים כשמדובר בקטינים. "מעבר לכך שהציפייה של הציבור כולו מאדם המשתייך למשטרה היא לנורמות התנהגות ללא רבב ולהיותו דוגמא ולמופת, הרי עצם היותו של הנאשם שוטר הביאה לכך שמשפחות המתלוננים נתנו בו יתר אמון ובטחו בו באשר לילדיהם".

עורכת הדין ליאורה נהון, מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, ביקשה מבית המשפט לגזור על השוטר עונש מאסר בפועל וטענה כי "במעשיו ניצל הנאשם את האמון שנתנו בו הילדים, חברים של בנו, ופגע בהם באופן אשר משפיע על מסלול חייהם עד היום. עבירת ההטרדה המינית בגינה הורשע השוטר גרמה לפגיעה נפשית במתלוננים. בית המשפט קיבל את עמדת מח"ש הביע סלידה ממעשיו של הנאשם וגזר עליו עונש מאסר בפועל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח