חדשות הארץצבא וביטחון

שר הביטחון: המכון הביולוגי יחל בניסוי חיסון הקורונה על בני אדם אחרי החגים

שר הביטחון בני גנץ ביקר הבוקר (חמישי) במכון הביולוגי, ביחד עם מנהל המכון, פרופ' שמואל שפירא, ועוזר השר להתגוננות. במהלך הביקור הוצגו לשר ההתקדמויות בפיתוח החיסון והנוגדן לקורונה.

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיום הביקור אמר גנץ: "יש להתחיל בניסויים בבני אדם אחרי חגי תשרי. אני מבקש להביע תודה קודם כל לכם, לאנשים במשרד הביטחון ולאנשים במכון שעושים עבודה פנטסטית. כל הניסויים הראשונים שעברו בהצלחה הם בבחינת בשורה מאוד גדולה ותקווה מאוד גדולה. השלב הבא כפי שסיכמנו הוא שהניסויים יתחילו בבני אדם אחרי חגי תשרי. זה יעשה בתיאום עם משרד הבריאות ועל פי כל התהליכים הנדרשים מבחינת בטיחות רפואית".

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ הוסיף: "כמו שלצה"ל יש יחידות מיוחדות שפורצות ופותחות לו את הדרך – אתם הסיירת של מדינת ישראל במשרד הביטחון בתחום החיסונים. אני לשירותכם ומבקש לערב אותי בכל נושא שאפשר להשפיע בו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

מנהל המכון הביולוגי, פרופ' שפירא אמר: "שר הביטחון, ראש הממשלה החליפי, יצאנו לדרך לפני 6 חודשים, קיבלנו רוח גבית ממשרד הביטחון, ממשרד ראש הממשלה, ניהלנו אינטראקציה טובה עם משרד הבריאות, וממך כמובן באופן אישי כמי שמלווה אותנו. האצת בנו, אצנו כל הזמן ולמעשה אני גאה להראות שיש קבלות. יש חיסון מצוין, יש תהליכי רגולציה שהחיסון צריך לעבור לפי לוח הזמנים שציינת, אנחנו מתחילים אחרי החגים בניסויי בטיחות ויעילות אבל יש לנו את המוצר ביד."

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

תגובה אחת

  1. חה חה אזה חגג פסח 2025. עים ניסיון והרבה דיבורים לפני חצי שנה דיבורים לא משכנעים אנחנו זה רבים רק עובדות קובעות אחרי השקעה של מיליונים רבים רק מעשים קובעים וכמובן מיבחן התוצאה אחוז הצלחה .מאחל לכל התעשיות בישראל ובעולם שהכן תימא תרופה
    כולל תרופה לטיפול בבעיות הכלכליות החמורות רבים מאתנו כמעט מיליון ללא עבודה .ומה היה עתיד ילדנו

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח