משפטי/פלילי

חבטו בראשו באמצעות אבן: שני גברים מהצפון מואשמים ברצח קרוב משפחתם

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי עצרה שני קרובי משפחה תושבי כיסרא-סמיע בגילאי 21 ו- 18 בחשד לרצח קרוב משפחתם, תושב כיסרא בן 32, זאת על רקע חשדם כי הוא מטריד את אחותו בת ה-20 של החשוד בן ה-18.

ב- 28 ביוני בשעות הערב המאוחרות התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר בן 32 אשר נמצא שרוע על הכביש הראשי בין הכפרים כסרא לסמיע ועליו סימני אלימות והוא מפונה במצב אנוש לבית החולים נהריה ושם נקבע מותו. כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום סגרו את הזירה אספו ממצאים והחקירה הוטלה על מחלק הרצח בימ"ר צפון. זהותם של החשודים התבררה לחוקרי הימ"ר כבר בהתחלה, ולאחר מספר פעולות חקירה החשודים הסגירו את עצמם סמוך לשעה 01:00 לפנות בוקר בתחנת המשטרה מעלות. חוקרי המשטרה מצאו תיעוד מצולם של אירוע התקיפה, המרדף אחר המנוח וראיות נוספות הקושרות את החשודים ליזום וביצוע התקיפה.

במסגרת החקירה עלה כי ב- 28 ביוני קבעו השניים להיפגש עם הקרבן סמוך לאנדרטת הלוחם הדרוזי בכפרם, בשעה 18:28, כשהגיע הקרבן למקום עם שתי ילדותיו הקטנות (פעוטה בת 3 ותינוקת בת 3 חודשים) החלו החשודים מתעמתים איתו ותוקפים אותו באכזריות במכות, בעיטות ובחבטות בראשו באמצעות אבן. אחיו של המנוח שהגיע למקום תוך דקות ניסה למנוע מהחשודים להמשיך בתקיפה וספג חבטות גם הוא, המנוח ניצל את ההפוגה במכות והחל להימלט רגלית מהמקום. החשודים רדפו אחריו אך הוא הצליח לחמוק מהם תוך שהוא נכנס למטע זיתים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משיצא ממטע הזיתים התמוטט לצד הדרך ונמצא על ידי עוברי אורח בשעה 18:50, רק 20 דקות לאחר תחילת התקיפה, שהזניקו את כוחות ההצלה למקום, הכוחות ביצוע פעולות החייאה במנוח והובילו אותו לבית החולים שם נקבע מותו בשעה 20:26, המנוח שסבל מצלעות שבורות בשני צידי גופו, דימומים פנימיים, וחבלות מרובות נפטר עקב קרע בטחול שגרם לדימום פנימי.

בתום חקירה חומר הראיות הועבר לפרקליטות מחוז חיפה אשר גיבשה תשתית ראייתית כנגד החשודים באשמת רצח, עברה שהעונש הנקוב בחוק בגינה הוא מאסר עולם והיום הוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח