תאונות דרכים

בן 20 נהרג בתאונת דרכים בכביש 79 סמוך לציפורי

גבר כבן 20 נהרג לפנות בוקר (חמישי) בתאונת דרכים חזיתית בין משאית ורכב פרטי בכביש 79 סמוך לציפורי. כוחות הכיבוי פעלו וחילצו את הנהג, שנלכד מתחת למשאית. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א ערן עבו סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. נהג הרכב הפרטי לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב שנמצא כולו מתחת לחלקה הקדמי של המשאית. כוחות החילוץ פועלים במקום במשך שעות ארוכות על מנת לחלץ את הרכב תוך שימוש בכלים מיוחדים, משאית מנוף וטרקטור."

פראמדיק מד"א תאופיק בסול סיפר: "כוחות הכיבוי פעלו במשך שעות ארוכות ובעזרת מנוף מיוחד וטרקטור הוציאו את הרכב שנלכד בשלמותו מתחת למשאית וחילצו את הנהג, גבר בשנות ה 20 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירת התאונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נהג המשאית עוכב לחקירה בתחנת המשטרה. גופתו של הנהג הצעיר נשלחה למכון הרפואי באבו כביר לצורך זיהוי. בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. כואב הלב! כל היום קורונה, קורונה ומתעלמים מהבעיה הגדולה במדינה… נהרג ללא מחלות רקע. בחור צעיר שעוד לא החל את חייו, מזעזע.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח