בריאות

פרופ' גמזו: התקבלה פה אחד המלצתי להימנע בעת הזו מסגר כללי

פרופ' רוני גמזו אמר הערב (רביעי) בסיום הדיון בקבינט: "ההמלצות שהצגתי היום לקבינט הקורונה מבוססות על עבודת מטה יסודית שנעשתה עם שותפים רבים: משרדי הממשלה, השלטון המקומי, פיקוד העורף ומערכת הביטחון, משטרת ישראל ובליווי מקצועי של משרד הבריאות ופורום המומחים המקצועי שהקמתי לרבות סיור בערים ולימוד המצב בשטח."

עוד הוסיף פרופ' גמזו כי "התקבלה פה אחד המלצתי להימנע בעת הזו מסגר כללי/ סופ"ש/ לילי ואפילו סגר על ערים אדומות– ובמקומה התערבות מהירה ומידית בערים בעלות תחלואה גבוהה (אדומות/ כתומות). מודל "ערים בהתערבות אינטנסיבית". הנחת היסוד היא שסגר מכל סוג שהוא יגרום נזק רב לכלכלה ולחברה. רוה״מ וחברי הקבינט מבינים היטב את הקושי החברתי והכלכלי שאזרחים רבים נתונים בו. ההחלטה לנסות להוריד את התחלואה ללא סגר היא חלק מההבטחה שלי אליכם בחוזה החדש. מילוי ההבטחה שלכם, במיוחד בשבועיים הקרובים, של כל אזרח -משמעת: מסיכה, ריחוק פיזי, שמירה על ההגבלות; יביא אותנו להפחתת התחלואה ללא צורך בסגר."

לסיכום אמר כי "הממשלה אישרה גם את תוכנית המצפן (או בשמה רמזור) החל מ- 01.09 הכוללת מודל מדורג המאפשר לרשויות המקומיות יצירת מדיניות הגבלה/הקלה דיפרנציאלית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח