פוליטי / מדיני

רה"מ נתניהו: בהפגנות השמאל אין גבולות,יש שם מיצגים מבישים נגד רעייתי

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (רביעי) במליאת הכנסת את חברי הכנסת מהאופוזיציה, זאת לאחר שנאמו נאומים בגנותו במהלך "דיון 40 חתימות" בכנסת – דיון בכנסת שמחייב את נוכחות ראש הממשלה במליאה במידה ונאספות 40 חתימות של חברי כנסת. במהלך הדיון הוצאו מהמליאה מספר חברי כנסת לאחר שקראו קריאות ביניים במהלך נאום ראש הממשלה והנאומים שקדמו לו. "שמעתי את כל טענות הסרק שלכם, על קריסת הכלכלה, על הזנחת הביטחון. שמעתי את הטענות על פתיחת המשק לאחר שהם אמרו 'תפתחו תפתחו'. כפי שקורה במדינות רבות בעולם, גם אנחנו מתמודדים עם הגל השני של הקורונה", אמר ראש הממשלה והוסיף כי "המשימה שלנו היא להוריד את רמת התחלואה, כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה. זה יאפשר לנו לפתוח את שנת הלימודים, לפתוח את הכלכלה ולחזור לשגרת החיים".

עוד אמר ראש הממשלה: "אצלכם בשמאל – הכל פוליטי. הקורונה פוליטית, הכלכלה פוליטית, וגם ההפגנות פוליטיות. הן מאורגנות על ידי ארגוני השמאל, ממומנות על ידי קרנות השמאל ומקבלות תמיכה חסרת פרופורציה מתקשורת השמאל. לוקחים רבע מנדט של השמאל ומציגים את זה כהפגנות של המונים. פייק ניוז בשידור חי. השדרנים משדרים משם בעיניים נוצצות. שדרנים של תכניות בוקר משתתפים בערב בהפגנות. תקשורת מגויסת ומגייסת. אומרים לנו שהפגנות השמאל "ספונטניות". אלה ההפגנות "הספונטניות" הכי מאורגנות אי פעם. הפגנות שמאורגנות ממלונות פאר ומגדלי צמרת. במדינות רבות בעולם האופוזיציה מתגייסת למאבק בקורונה לצד הממשלה. בישראל זה הפוך. כשאנחנו נלחמים במחלה, השמאל נלחם בממשלה."

ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "בהפגנות השמאל של האופוזיציה אין גבולות. יש שם ביזוי סמלי מדינה, יש קריאות לרצח של ראש הממשלה ובני משפחתו בכל יום, וכאילו זה לא מספיק – יש שם מיצגים מיניים, וולגריים, מבישים, נגדי רעייתי. שפל המדרגה. אף אחד מכם לא יצא נגד זה! אתם לא מתביישים? מישהו מכם היה מקבל זאת אם היו עושים זאת לרעיות שלכם, לבני המשפחה שלכם? אף אחד מכם לא גינה את הדברים הגסים והבזויים האלה, לא מנהיגי השמאל לפיד ועודה, לא ארגוני הנשים. כלום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ראש הממשלה: "אל תתנשאו על העם. אל תתיימרו לדבר בשם העם. חבר הכנסת לפיד, אל תבנה על הפגנות השמאל שלך, של איימן עודה ואהוד ברק. אל תתפור חליפות. איימן עודה אמר פה במליאה היום שאני "מחבל". השותף שלך קורא לי מחבל. התומך בטרור קורא לראש הממשלה "מחבל". אותו שותף שהשתתף בוועידה עם חמאס בחודש שעבר. את וירוס הקורונה ננצח. את וירוס השנאה שלכם רק אתם יכולים לרפא. תפסיקו לתת גיבוי לקיצוניות, להסתה, לקריאות לרצח. תגנו אותם כאן ועכשיו."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח