אינטרנט

בזכות שליש גן עדן: חתונת קורנה מרגשת

הרבה חתונות נדחו בתקופת הקורונה, אבל למירי ואבי היה ברור "גם עם מניין של עשרה אנשים אנחנו מתחתנים"! יום חתונתם "נפל" בשיא המגיפה, כשאף אחד לא ידע איך ומתי תיגמר, אבל עם קצת יצירתיות והמון אהבה הם הפיקו חתונה שאף אחד מהנוכחים בה לא ישכח לעולם.

מירי (32) ואבי (37) נפגשו אחרי שנים של חיפוש אחר זיווג ההגון, תפילות, ציפייה ורצון עז למצוא את החצי השני. הדרך כללה הכרויות דרך חברים, משפחה וכל מדיה אפשרית עד שלבסוף פגשו אחד את השנייה באמצעות האתר "שליש גן עדן", ומיד הרגישו שהחיפוש נגמר. "החיבור בינינו קרה די מהר, הכרנו, התאהבנו וב"ה תוך פחות משנה זכינו להתחתן" הם מספרים.
אך בעוד הם ידעו מיד כשנפגשו שתפילותיהם נענו, והם מצאו את שאהבה נפשם, את מה שיתרחש ביום חתונתם אף אחד לא צפה. "יום החתונה שלנו נפל בשיא תקופת הקורונה, סגר במדינה עקב מגפה עולמית שאיש לא יודע איך ומתי תיגמר, אבל לנו לא היה ספק שגם עם מניין של עשרה אנשים אנחנו מתחתנים"!

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החתונה התקיימה בלוד, ליד בית הוריה של מירי כאשר הדודים והשכנים עמדו במרפסת. "זה היה הרעיון של דוד שלי ובת דודה שלי. הם אמרו לנו שאפשר לערוך חתונה בגן שעשועים בשכונה. מסביב יש הרבה בניינים עם מרפסות והרעיון היה שבני דודים ודודים שלא יכולים להגיע לחתונה בגלל המגבלות, יראו את החתונה מרחוק וככה יוכלו לבוא יותר אנשים. הבנתי שזה המצב ושצריך להוציא את המיטב" היא מספרת. "גיסתי העלתה את החופה בפייסבוק לייב, וכל המשפחה והחברים צפו בשידור חי. כולם התרגשו. הם אמרו שזו היתה החתונה הכי מרגשת שהם היו בה. אפילו אנשים שאני לא מכירה וראו את החתונה בפייסבוק, שלחו לי הודעות שהם מאוד התרגשו".

החתונה המקורית תוכננה ל-350 מוזמנים אך מירי מספרת שכל עוד יש לה את אבי זה מספיק. "אז נכון, לא זכינו לחגוג חתונה מפוארת באולם, לא זכינו לחתונה גדולה כמו שתכננו וייחלנו יחד עם כל המשפחה המורחבת והחברים האהובים שלנו, אבל לאורך כל הדרך ידענו את הדבר החשוב מכל והוא שב"ה זכינו האחד בשניה וצפויים לנו חיים טובים ומאושרים יחד מלאים באהבה גדולה".

בנוסף, מירי רוצה להעביר מסר לכל הרווקים והרווקות שעדיין "מחפשים את האחד": "המסר שלנו הוא 'אין ייאוש בעולם כלל'. תנו הזדמנות, אל תשללו, גם אם אתם סקפטיים, תפתחו את הלב ותאמינו שגם אתם תזכו לאושר גדול".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח