צרכנות

איך למשוך לקוחות גם בתקופת הקורונה?

בעלי עסקים רבים תוהים האם אפשר יהיה לשקם את העסקים שלהם כשנעבור את תקופת גזירות הקורונה, והאמת היא שכבר תוך כדי כך אפשר להשתקם. אפשר להחיות את העסק ולהביא אותו לפעילות משגשגת ולהצלחה אם עובדים נכון ועם אנשי המקצוע שיודעים להגיע ללקוחות שלכם באינטרנט. למעשה, האינטרנט הוא הזירה העיקרית שנותרה לנו היום ויש רבים שלומדים לנצל אותו בצורה המיטבית ביותר. לשם כך נחוץ לכם קידום אתרים אורגני טוב שמפלח נכון את המפה.

חשיבות הנוכחות הדיגיטלית

חשיבותה של נוכחות דיגיטלית בנכסים באינטרנט כבר ברורה לכם. אתם יודעים היטב שאם אתם לא שם אינכם קיימים וזה ברור למה. השאלה היא איך אתם דואגים להמשיך להזרים את המידע עליכם ולשמור את המותג שלכם בתודעה של הלקוחות שלכם. בשביל זה צריך להמשיך לעשות פעילות של קידום האתר והמוצרים שלכם. זה אפשרי רק אם יש מי שיכול לפלח נכון את הלקוחות ולאסוף עליהם מידע מדויק. לאחר
איסוף המידע משתמשים בו כדי להגיע לכל מי שחיפש מוצרים דומים לשלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
freepik

מי שלא מגיע אליכם – מגיעים אליו

העיקרון של קידום אתרים אורגני הוא שאם הלקוחות שלכם לא מצליחים למצוא את האתר שלכם בגלל סיבות שונות, האתר שלכם יגיע אליהם למעשה. על ידי קידום נכון הוא יעלה לראש רשימת תוצאות החיפוש או שיופיע פתאום בכל המקומות שבהם הלקוחות שלכם מסתובבים ממילא, וכך תוכלו להיכנס לתודעה שלהם. קידום אתרים הוא בדיוק הפעולה שצריך לעשות כאשר יורדת הפעילות במשק, כדי להמשיך להבהיר ללקוחות שאתם פעילים, שלא נסגרתם, שאתם ממשיכים לעבוד כרגיל ותמיד אפשר למצוא אתכם.

עסקים כרגיל

התחושה הטובה ביותר שאתם יכולים לתת ללקוחות שלכם היא תחושת עסקים כרגיל. זה גם נותן להם אופטימיות וגם מבטיח להם שאתם לא תיעלמו. זה מחזק את המוניטין שלכם ויוצר אמינות וחסינות מפני משברים. זה מעודד לקוחות לקנות אצלכם כי מצב הרוח משתפר. זה גם משום שהם יודעים שאם אתם פתוחים כרגיל זה סימן שלא תיעלמו והמוצר שלהם יגיע אליהם בוודאות. זה בדיוק מה שנחוץ לעשות בימים כאלה של משבר, להוכיח שאתם עוברים אותו בהצלחה.

למה קידום עוזר?

קידום עוזר לא רק ללקוחות שמחפשים מוצר כמו שלכם כדי למצוא אתכם. קידום אתרים אורגני עוזר לכם גם מול המתחרים שלכם, ומוכיח להם שאתם עדיין פעילים ויכולים לתת מענה לכל לקוח. אם תסתכלו בגוגל תוכלו לראות עסקים רבים שליד שמם מופיעות המילים סגור זמנית, וזה בדיוק מה שאינכם רוצים למצוא ליד שמכם. כך הלקוחות מתעודדים שאתם עדיין פעילים ויש לכם איתנות פיננסית.

לעבוד נכון

קידום עושים רק עם מי שמתמצא באמת בתחום ומנצל נכון את התקציב שלכם לקידום יעיל במקומות שבהם הקהל שלכם מבקר. בדקו את התוצאות והדיווחים שאתם מקבלים וכך תדעו אם הקידום עובד.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח