בריאות

שבוע עידוד ההנקה הבינלאומי מצוין בבי"ח רמב"ם

הקריה הרפואית רמב"ם מציינת השבוע הפנינג לרגל שבוע עידוד הנקה הבינלאומי שחל בימים אלו. כבכול שנה, גם הפעם מציינים במערך ההיריון והלידה של רמב"ם את המודעות לנושא ההנקה בשלל אירועים ומגוון פעילויות שימשכו לאורך כל השבוע בפלטפורמות שונות.

השנה הוקדש שבוע עידוד הנקה לנושא החוסן וסגולות חלב האם כתורם למערכת החיסון של הילוד. כחלק מקידום הנושא, יועצות ההנקה של רמב"ם וצוות מערך ההריון והלידה של בית החולים יצאו בקמפיין הסברתי במחלקות השונות, כמו גם בניו מדיה של המרכז הרפואי עם סטיקרים, פליירים וחומרי הסברה המדברים על יתרונות חלב האם ומעודדים יולדות להנקה. בפלטפורמות הניו מדיה של רמב"ם יופיעו לאורך כל השבוע סרטונים מושקעים המפרטים טיפים חשובים להנקה וכן סדרת סרטונים הומוריסטים המעניקים הצצה אל חייהן של יועצות ההנקה ברמב"ם. במקביל קושטו המחלקות, כראוי לחגיגות שבוע ההנקה, וכן – צוותי המערך נושאים מדבקות לציון השבוע המיוחד על מדיהם.

היולדות הוזמנו אף הן לקחת חלק באירועי השבוע עם שני ימי צילום שאורגנו עבורן מראש ומאפשרים להן להנציח רגעים ראשונים עם הילודים במחלקה. היולדות גם הוזמנו לקחת חלק בפורום ייעוץ הנקה אונליין, אשר יתקיים היום, יום ג', ה- 4.8, בשידור חי דרך עמודי הפייסבוק "רמב"ם – הקריה הרפואית" ו"מחוברות – קהילת היולדות של רמב"ם", בהנחייתה של סברין רחייל, אחות מוסמכת ויועצת הנקה במחלקת ילודים של ביה"ח. המפגש המקוון פתוח לקהל הרחב ובמסגרתו רחייל תציג את נושא ההנקה, תעביר טיפים והדגמה, וכן תשיב על שאלות הגולשות בזמן אמת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אירועי שבוע ההנקה ברמב"ם הופקו בשיתוף עם הנהלת המערך, מחלקת השיווק של בית החולים ומשרד היח"צ של רמב"ם. לטובת האירועים התגייסו גם גורמים שונים שתרמו מתנות לצוות יועצות ההנקה של רמב"ם ופרסים מפנקים עבור גולשות וחברות קהילת היולדות של רמב"ם בפייסבוק. בין התורמים: חברת יפורה, הצלמות זהבית דהן וליבי ליטבין, חברת דר' פישר, חברת ארדו, מוחמד שיח-חנות הפתעות, חברת מאמיקר, חברת לנסינו, חברת צ'יקו, חברת האגיס וחברת DNA.

צילום: הקריה הרפואית רמב"ם
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח